středa 19. října 2016

Terapie prací, kterou mám ráda.

Večer

Ráno


Schváleno


Látky jsem koupila u Chameleona. V tyto dny slaví narozeniny desetiprocentní slevou.

8 komentářů:

  1. Ahooj! :) Terapie, to je ono. Dva měsíce jsem skoro nešila, a když jsem to teď trochu víc prohnala, hned jsem cítila, že je líp.
    Nedivím se, že triko prošlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva měsíce!? Opravdu dva?! To bych asi nedala. Chlopík nedovolil?

      Vymazat
    2. Taky měl svůj podíl, ale dovolené, jiná práce... nějak to vázlo. Bylo to až zvláštní, když mi došlo, že mě to šití nejen baví, ale že ho do jisté míry potřebuju. Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Tričko pěkné, Emička ještě víc! Páni, to už je slečna. ;) Asi budu muset terapii také zahájit. Posledního půl roku mají stroje značně volný režim.
    Dívám se, že máte tu magnetickou mapu světa. Líbí se to děckám? Viděla jsem ji už vícekrát a obávám se, že ji také nutně potřebuju. Nebo teda jakože děti. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veroniko. Jo líbí. Mě trochu vadí, že není v češtině. Taky se lépe skládá položená na stůl. My ji máme dost napenvo pověšenou na zeď, ale to se dá vylepšit. A taky se občas obávám, že se některý dílek zatoulá a už nenajde. Přecijen byla docela drahá. Ale jinak dobrý. A díky. Ema už je prvňák typu šprt. Jsme rádi.

      Vymazat
    2. Díky, Leni! Drahá právě je a o ztrácení dílků vím své... :-)
      Letí to, letí. Adélka (snad) prvňačka za rok...

      Vymazat
  3. To bych taky chtěla, probudit se a mít u postele nový svršek. :-)Moc pěkné triko. A ty vaše děti jsou tak krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko. Příští Eminčin svršek bude s Elsou a Annou Ledovic. Čekala jsem, že jí to nadšení přejde, ale spolužačky to nadšení živí. Tak látka už je na cestě. Bude to výzva :)

      Vymazat