sobota 14. května 2016

Šátky


Zkusila jsem.
 Ty cípaté nám nevyhovují. Cíp lítá, přepadává...

Nejdříve z bavlněného úpletu, s podílem elastanu, na jaro/podzim.











A pak z plátna v kombinaci s úpletem, na léto...
Tam zatím trochu tápu. A možná to nedopadne. Ale uvidíme.





Hezké dny! Lenka

5 komentářů:

  1. Šátky fajn (asi ty svoje rok staré ani publikovat nebudu :-)), nicméně Emička je opravdu kočka! Sluší jí to moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. A publikuj! Ráda se přijdu podívat. Lenka

      Vymazat
  2. Ale funkční jsou, ne? Zrovna včera jsem Markétě pořád přehazovala cíp... tohle mi přijde jako dobrý tip, možná ještě malinko víc vzadu stáhnout? Moc se mi líbí látka v kapuci na první fotce :) A šestá fotka odspoda je úplně luxusní! Btw. gratuluju k XXXX (za mě skoro nejlepší čas v životě) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jen se musí, podle mě přesně, trefit velikost. S ohledem na sílu elestického úpletu. S ohledem na snesitelnost obtažení hlavy úpletem - individuální jako prase! S prominutím... Šátek by neměl držet na hlavě jen tím páskem přes uši, ale měl by držet i tím hlavním, největším dílem. Jinak nám klouže dopředu/dozadu. A s tím stahováním vzadu...myslela jsem i na tunýlek a variabilní stahování. Ale zatím jsem se vyčerpala vývojem prvotin. Jinak jsem zkoušela i vzadu více stažené. Ale ty nevypadají tak hezky, jako ty volnější, co jsem publikovala. Ty celoúpletové ještě nějaké velikostní niance snesou, ale ty plátěné už tolik ne. Tak tu teď zkouším variantu na zavazování a s kšiltem....No a dík :)

      Vymazat