úterý 1. března 2016

Závěsy

Vyrábíme klučičí pokoj. Postupně. Tak třeba závěsy.
A zase několik metrů látky opustilo látkovou skříň. Hurá!

Chtěla jsem vyrobit nějaké echt klučičí, aby byly snesitelné od teď až do puberty, třeba.



Látku vybral Matěj. Výběr z mého předvýběru. Jednoznačně. Okamžitě. Jasná volba....pravděpodobný vliv Star Wars blbinek.


Lano. Také patří do mé představy echt klučičích závěsů. Mám vyzkoušenou prádelní šňůru (na fotce drží záclonu) a lano. Lano funguje dobře. Závěsy se dají krásně zatahovat/odhrnovat.  Koupila jsem zde.
Šňůru si necháme na to prádlo.


A průchodky. Používám nejčastěji tyto. Aplikace pomocí speciálních kleští. Jelikož průchodky používám opravdu často, kleště se vyplatí.
Mám sadu Vario plus.



Součástí sady jsou i jednodílné průchodky. Určitě se na něco hodí. Žel na nic z toho, co jsem zatím ušila.
K nacvakávání těch mých oblíbených dvoudílných průchodek se mi osvědčily tyto komponenty ze sady:


Jeden z dílků je z množiny "oesen", ten druhý patří do množiny "anorak" (vizte fotku celé sady výše). Je to alternativní volba s ohledem na velikost a sílu těch mnou používaných průchodek. Funguje celkem dobře. Občas průchodku trochu zdeformuje, ale jen tak, že na funkci průchodky to nemá vliv a vidět to také tolik není.
Alternativu jsem zkoušela i na variantu průchodek "nikl". Ale tam už výsledky nejsou tak uspokojivé. Nikl klade kleštím trochu větší odpor. Někdy se podaří, jindy je to na houby. Trochu loterie. Bez "niklu" jsme se zatím obešli.


Chodím se na ně pořád koukat, jak mám radost, že konečně visí :)


6 komentářů:

  1. Vypadají super. A sada vypadá jako u mne - skoroplno a prázdný foch na průchodky. Teda s tím rozdílem, že já ty jednodílné velmi spokojeně vypotřebovala a taky dokoupila - zatím mne nikde nezlobily. Budu-li čuchat něco náročnějšího, zkusím Tvou variantu. Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě nevyhovuje ten jejich průměr. To hlavně. Většinu jsem vypotřebovala na záclonu. Po prvním vyprání už je znát, že se v látce neudrží. A nejvíc průchodek dávám do věcí co prodávám a tak to s těma ze sady ani nechci riskovat.

      Vymazat
  2. Perfektní závěsy, nápad s lanem musím někam založit :)
    Jednodílné průchodky taky nepoužívám. Na obyč dávám dvoudílné z Polska a ne lepší mám lakované Koh-i-Noor, tuším Lord :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda. překrásná látka!matěj(ty)má vkus!připomíná mi dost tapety od lavmi:)a provaz je super, hrozně se těším, že si v létě zajdu na újezd do provaznictví a nakoupím sítě a provazyy...a kluci tedy už mají klučičí a holky holčičí?tyjo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, máme holčičí a klučičí pokojíky. Ale zatím to nějak není znát. Krom té výzdoby teda. Večer každý ulehne do své postýlky, ale ráno stejně většina vstává jinde, než si večer lehla. Máme období nočních strachů...

      Vymazat
  4. Naprosto parádní závěsy !A super nápad s lanem- díky němu jsou dokonale klučičí. Našim klukům by se takové určitě líbily, ale..... máme střešní okna:-)

    OdpovědětVymazat