pátek 4. března 2016

Sedací, lehací, skákací, překážející...

VAK


Dorka se šla do pokoje uklidnit a takto se jí to povedlo...





Už nějaký čas o něj doma zakopáváme...krom jiného.
Na Fleru je mnoho výrobců, u kterých můžete koupit již hotový.
Já jsem si tam jen okoukala, kolik mám koupit EPS kuliček (výplně) a jaký asi rozměr vaků se vyrábí.
Kuličky jsem nakoupila zde.
Látku (Ikea) jsem od někoho dostala jako přebytečnou.
Ušila jsem dva vaky/obaly.
Jeden vnitřní, přímo pro výplň. Zapínání (skryté) na kostěný zip. Délka zipu cca 20 - 30 cm.
Druhý - vnější - "designový". Liší se jen délkou zipu. Ten je tak dlouhý, aby se do vaku pohodlně vešel ten první - s obsahm EPS kuliček.
Původně měl být vak menší, ale nějak jsem se zapoměla a ušila větší. Tak je teď trochu "vyfouknutý". Časem asi doobědnáme trochu kuliček k doplnění.

No a k čemu to? Tak jak už jsem psala... děti do něj z gauče skáčou. V některých rodinách prý i z palandy! Ale ti mají vak více naducaný. Takže než jim to skákání stihnete pro jistotu zachování zdraví zatrhnout, pravděpodobně se nikomu nic nestane.
Sedí, sedoleží se v něm pohodlně. Méně komfortní je to usazování, natož vstávání. To mnohdy vydá na jednu grotesku. Každopádně většinou zábava.
Taky se na něj dobře chytá prach. Kdo tedy doma chytáte prach, toto je dobrá návnada.
Možná že vnější materiál vaku by byl lepší z koženky, kočárkoviny, něčeho omyvatelného? Nevím. Ví někdo?
Poměrně dobře se s ním manipuluje. Někdy je to překvápko, kde všude v bytě vás doslova srazí na kolena. Ale to se dá taky zakázat :)

Tak jo. To je konec mého tipu. Mějte hezký víkend a dobře se na něj vyspěte!
Lenka



6 komentářů:

  1. Ty jsi fakt akční! Dorka vypadá v hnízdečku totálně spokojeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem článek neměla v plánu. Ale že na vaku dnes Dora usnula a mě napadlo jí vyfotit...tak ho tu máme :)

      Vymazat
  2. To je tak krásná holčička. Vak mají děti v pokojíčku taky, občas jsme s mužem na vážkách, jestli ho už neposlat dál, protože spíš zabírá místo. Jenže jak se o tom zmíníme, Šimon se bez něj rázem nemůže obejít.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme. Holčička má i dech beroucí a nervy cuchající fistulku a neváhá ji použít, když je třeba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, to je pořádný " macek " je skvělý :-) Krásný víkend přeji ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Taky máme, šila jsem kdysi pro svoje uřvané nespací miminko v zoufalé naději, že v hnízdě třeba konečně spát bude. Nespalo :) Prostě chtělo být u mámy na ruce a nikde jinde :)
    Válejí se v něm oba rádi do teď. Potah máme z plátna a fleece, ale kupodivu to funguje bez problémů. Překáží všude, ale přesně, jak píše zuzu - když navrhnu, že ho dáme pryč, rázem je z něj nejoblíbenější místo v bytě :D

    OdpovědětVymazat