úterý 23. února 2016

Chudinky šatičky

Ze zbytků. Jednoduché. Pohodlné. Oblíbené.

Ta kytí látka je koupena tu
A tam mají dnes a zítra (23. - 24.2) slevu 10 % na vše...slaví narozeniny. 1.
Kvalitní a vkusné látky. Moje oblíbené Cloud9 třeba, Echino a mnohé jiné. 


Hezký den! Lenka

10 komentářů:

  1. Jsou nádherné! Sama bych je nosila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi taky. Nakonec skoro všechny ty šatičky šiju "pro sebe". Jednou snad seberu odvahu a trefím i tu velikost. Asi tak za -10 Kg. :)

      Vymazat
  2. jé já vidím ty králíky!!zbyl ti kousíček?:)jsou krásný. a moc se mi líbí vaše bílé domácí pojetí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou to oni. Udělala jsem z nich zbytek dřív, než je hlavní dílo hotovo. Neboj, na kapsičku je pořád dost. Měli v ŠN dva zbytky. 50 cm a 70 cm. Vzala jsem 70, tak ještě pro tebe pořád půl metr mám.

      Vymazat
    2. díky!to bude šatstva,těším se....hele včera se tonín nějak zamiloval do františka a mimo jiné trval na tom, že bude nosit taky tepláčky s kapsou jako má on...akorát na spaní. a sou mu krásně!lemy fakt drží!akorát plína už tolik nedrží, tak jsou v pračce:)

      Vymazat
  3. Krásné šatičky!Hned bych si je u tebe objednala, kdyby bylo komu:-) Mmch. Jenda miluje softshelové kalohoty od tebe.-)Stále mu padnou jako ulité - jsou prostě rostoucí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevidím králíky :(
    Takže kombinace úpletu a plátna? Hezké barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Králičí hlavy vykukují na sukýnce. Jo kombinace, aby byl obleček pořád dost pružný a jednoduchý na šití. Být to celé z plátna, tak se neudržím a šiju je s podšívkou. Tím jsem na sebe vyzrála.

      Vymazat
  5. Krásné šatky. A zajímavě řešený lem, to jsem asi ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat