sobota 23. ledna 2016

Zelenáček červenooký.

Odchycen v Brně. Přesněji tady.




Tunika, myslím, že moje první ušitá. 

Trochu jsem si poupravila svůj původní střih na tričko. Prohloubila průramky, zkrátila ramenní švy....

A legíny ze super kvalitní látky od firmy NOSH. Zaslouženě drahá látka (i po slevě). Ale zůstává krásná i po několika praních. Nežmolkuje, drží tvar. Prostě nemrhá vaším časem. Žádná marnost s takovým materiálem pracovat.

Mějte se pěkně! Lenka




7 komentářů:

  1. Jéjda, Emičce to vážně moc sluší! Tunika super. ;) Taky se mějte pěkně!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné...modelka, tunika, legínky...i ty látky na eshopu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná Ema! Leni, ona je celá ty! .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme. Evi, celá já, před mnoha a mnoha lety a kily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, moc povedené. Chtěla jsem se zeptat, jestli látky ( úplety ) před šitím perete. Děkuji za odpověď. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko děkuju. Bavlněné látky i úplety se snažím před šitím vyprat. Ale třeba ta ptačí látka, co z ní má Ema tuniku předepraná nebyla. Při šití jsem s tím počítala a ušila tuniku o něco delší, než bylo určeno střihem. Tak asi tak. Lenka

      Vymazat