úterý 5. května 2015

Šatičky - kolekce Ema 2015

Vlastně jsou to variace na můj střih na triko :) Výroba, variace, kombinování...hodně mě to chytlo. Ale není dost času na tolik nápadů a chuti šatičky šít. Tak jí/jim sem tam nějaké  vyrobím. Emince, nebo na Fler.

První..... vzadu s aplikací ptáčka.






Druhé....s šátkem, velmi jednoduše zpracovaným, neopracovaným. Okraje jsem nechala nezačištěné, ve švu sešité spolu se silikonovou gumičkou - trochu řasení.


Třetí....zelené. Momentálně ve fázi zkracování (cca o 7 cm). Kratší délka jim, myslím, bude slušet více.




Čtvrté...ještě zelenější.


Řasení.
Úplet nejraději silikonovou gumičkou. Buď framilonem, nebo silikonovou gumičkou. S framilonem se mi pracuje lépe. Je jemnější, nenápadný. Na druhou stranu o dost dražší, než silikonová pruženka.
Řasím na overlocku s délkou stehu na max (4), šířku na minimum (5), diferenciál na 2.

30 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Dík. Komu se nelení, tomu se zelení. Zelená, evergreen, doslova. A co takhle korálová. Myslíš, že ji trumfne? :)

      Vymazat
    2. Taky se mi nejvíc líbí ty tmavejsi zelené! Ale ty namornicke s ptacmama taky nádhera!��

      Vymazat
  2. Och, super! Kochala jsem se už na fleru a netrpělivě čekala na článek.... :-) Líbí se mi moc! A Adél k počítači nepustím, protože by nutně potřebovala taky takové....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Veroniko! Normálně k triku přišiješ pruh látky a je hotovo. Klidně ji pusť. Adélku jednu :)

      Vymazat
  3. já chci být Ema...u vás doma...fakt KRÁSNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Zdá se mi to, nebo si Ema to modelkování už skutečně užívá? :)
    Ty prouhatý sukýnky jsou neodolatelný, musím říct. Jak to všechno stíháš?
    Můj favorit jsou lodičkové, možná za to můžou rukávky, ale líbí se mi všechny. I ty dlouhé, i když v nich Ema vypadá až moc dospěle. A zajímá mě, jestli zkracuješ volán nebo nad volánem? ;) Pěkný den a díky, vždycky se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, užívá. Celá natěšená na odměnu :) To všechno nestíhám. To se nedá. Já zase tolik toho volného času na mateřské nemám :) V noci musím spát, aby se mnou bylo přes den k vydržení. Zeleným zkrátím kus nad volánem. Snad to bude lepší.

      Vymazat
  5. Leni jsou krásný! Mě nadchly ty s ptáčky!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ptáčkové... ty bych brala pro sebe!!

    OdpovědětVymazat
  7. No já nemám slov. Krása je to! :-) To bych taky chtěla umět ušít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Veroniko. A já myslím, že umíš :)

      Vymazat
  8. A já to tady nikde nevidím - ten odkaz na Fler. Prosím, chci se kouknout...
    Aj já bych brala ptáčkové pro sebe. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu i milý komentář. Já u Vás dnes také byla na návštěvě :) Já sama si ten svůj Fler obchod momentálně moc nepodporuju. Neb do něj nestíhám nic šít. To až časem, až děti trochu povyrostou. Je tu: http://www.fler.cz/l4

      Vymazat
  9. Pááni, jsou nádherné ... všechny:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Nakoukla jsem po delší době a opět jdu chválit, krásné šatičky, první a poslední jsou nejkrásnější:-)
    Při tom řasení na OL sešíváte najednou vršek, sukni a gumičku? Pro mě je to španělská vesnice, aby látky správně vyšly... Moje řasení zatím spočívá ve stahování nitě z rovnostehu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nejdříve si nařasím sukni a už nařasenou ji sešívám s příslušným dílem.

      Vymazat
  11. Překrásné šatičky. Mít dcery, tak je šatím u vás. Ať se vám daří.

    OdpovědětVymazat
  12. Ptáčkové jsou velmi něžné, taky bych si dala říct :o) Ty zelené jsou zase krásně svěží, taky jsem letos zařadila do holčičího šatníku zelenou a kupodivu nadšení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za účast v komentáři. U nás tedy zelená nakonec moc nevítězí. Ty zelené šaty zatím většinou leží ve skříni :( Tak snad je podědí Dorka a bude mít na tu barvu jiný názor. Kéž by! :)

      Vymazat
  13. Ptáčkovými šatičkami bych také nepohrdla :-)
    Zadní aplikace - boží.
    Mimochodem, krásná modelka ...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera. Eliška šaty miluje a stěžuje si, že na 18 leté slečny už se nic takového nedělá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já bych nějaké šaty, nebo sukni pro Elišku zkusila. Ale jen nezávazně. Co tím "nezávazně" asi myslím? lenka.ctver@seznam.cz ....kdyby byl zájem. Lenka

      Vymazat