pondělí 20. dubna 2015

Trička - kolekce Ema 2015 :)




 


 


 


 


 


 


 


 



 Dobrou noc!

22 komentářů:

  1. Lenko, tak to je super! Motivace šít trička. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc díky. Motivace psát blog dál. Bývá to s ním v poslední době dost nahnutý.

      Vymazat
    2. Jé je, to znám. Ale děti jsou priorita a blog nepojímám jako deníček pro cizí lidi, které bych musela týdně zahrnovat jistou porcí zpráv. Ony mají i blogy občasníčky hodně co do sebe, obzvlášť pokud v nich je dostatek inspirace jako je tomu u rybkového trika.:-)

      Vymazat
  2. Ema je perfektní modelka! Máš to hezký, střih vlastní? Nejvíc mě vzalo to tulipánkové, jakkoli mi ta látka doteď moc neříkala.
    Taky chci najednou čtyři nový trička!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zrovna nepozuje, tak je. Dik. Střih vlastní. První se vsazovanýma rukávama. A pak různé variace na něj. Triček má Ema víc jak čtyři najednou (včetně těch s rukávkama), ale jejich fotky uvěznil náš stávkující stolní počítač. No a to triko s tulipány možná uvidíš na Abi. Ovšem jako šatičky. A mí favorité jsou trika s rybkama. Už třeba jen kvůli tomu příběhu, jak se ta látka stala naší. Z těch mám radost největší. Bla, bla...Pa :)

      Vymazat
  3. Krásná trika, modelce to moc sluší, nejvíc mě dostalo to první s rybou na zádech a zajímavě řešenou přední částí. Jsi moc šikovná. Můžu se tě zeptat, jaký máš coverlock a jak jsi s ním spokojená? Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko. Můj COL je Janome CoverPro 1000CPX. Celkem spokojená s ním začinám být až ted. Doma ho mám už rok. Stroj mívá problémy s překážkama v cestě v podobě švů. Nedávno jsem přišla na to, že pomůže snížit přítlak patky, ale tak akorát. Nesmí se to přehánět. Docela spolehlivě už prošiju průkrčník tak, aby mi provázaly horní nitě se spodní. Ale pořád to není dokonalé a bezbolestné šití. Někdy mě stroj zlobí, když se v rubu trochu roluje okraj úpletu. Nejlepší je nechat delší přesah látky a pak přebytečnou odstřihnout...atd. Prostě je to učení dlouhé a ještě bude (alespon u nás doma). Stačí alespon takto?

      Vymazat
    2. Jo díky. Janome má víc holek a většina z nich píše to samé, co ty, zlobí je to. Utvrzuju se akorát v tom, že se bez něj (zatím) objedu:-)

      Vymazat
  4. A pak že jí nejdou dívčí trička!!! Pche! :-D Co ještě "neumíš"? Jedno hezčí jak druhé, třetí, čtvrté.... ;) Mně se nejvíc líbí to první rybičkové. Jak to máš nařasené kolem výstřihu, jestli se můžu zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Některé se fakt nepovedly. A teď čekají na recyklaci ve skříni. Výstřih je řasený silikonovou gumičkou. Framilonem by to bylo lepší. Je jemnější.

      Vymazat
    2. Nevěřím. :-)
      Díky. Ani s jedním (gumička či Framilon) jsem ještě nepracovala. Musím někdy vyzkoušet....

      Vymazat
  5. Leni jsou krásný! Moc se mi líbí jak jsou jednoduchý a nápaditý! Všechny!A jak se látka stala vaší? Chytla jsem se ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Látku jsem koupila s tím, že z ní ušiju cosi pro jednoho chlapečka, co moc rád ryby. Ale pak už nabídka převyšovala poptávku a tak nám látka zůstala. Trocha smutku z toho byla. Ale radost z holčičího trika je větší. Mě se fakt moc líbí :)

      Vymazat
  6. U mě nejvíc boduje to s rybím "sexy průstřihem" na zádech :-) Mimochodem, zbyla by ti nějaká tato super rybí látka na nějakou drobnost pro malé Klikče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbyl jen malý kousek. Tak na nějaký detail, nebo sexy průstřih. Zkus se zeptat Olgy. Ta ji možná má víc.

      Vymazat
  7. Skvělá trička!! Nejvíc se mi líbí to rybí s rybou :) Našívala jsi po rubu? Mně s epořád nedaří, aby byla ta rubová strana stehu opravdu úhledná, tak si na to netroufám. Ale vypadá to výborně. Snad se hecnu. S COL to není žádná láska na první pohled :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Rybí s rybou zatím vyhrává :) Našívala jsem po rubu. Připadá mi to úhledné. Ale i tak si nejsem jistá, jestli je to správně. Přiště zkusím nafotit detailněji. Zajímalo by mě, co na to řekneš.

      Vymazat
    2. Krásné trička. Taky si na našívání po rubu zatím netroufám, ale vypadá to parádně .-)

      Vymazat
  8. Ahoj Leni ! Trička jsou krásná - všechna. Můj favorit je tulipánkové . To je nej .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása!:) Hned bych chtěla rybičkové a pruhované s modrými zády. Prostě mořské motivy:)

    OdpovědětVymazat