čtvrtek 5. února 2015

Kopýtka

To slovo se mi k mému výrobku hodí. Využila jsem příležitosti, že jeden chlapeček z mého okolí nějaké takové obutí/zahřátí nožiček potřeboval.
No a metodou sobě vlastní, metodou pokus-omyl, jsem nakonec vyrobila toto...


Co nejméně švů. Základ má tedy šev po obvodu chodidla, na patě a kolem kotníků.
Pravá/levá (těžko se rozpoznává).
A výsledek mi tou dolní částí připomíná kopýtko.


Velikost stélky cca 13,5 - 14 cm. A výška cca 15,5 cm.
Horní obvod je tak akorát kolem lýtek. Většinou botičky drží a není potřeba příliš stahovat gumičkou.
Ušité ze zimního softshellu a s další vrstvou fleecu (podšívka).

Pár fotek z terénu...




A ještě pár dalších barevných variant.
Ty už mají gumičku kolem kotníků všitou blíže k obvodovému švu.



A to bude asi vrchol mé letošní produkce ze softshellu. Můj rovnosteh značky "Necchi/nechci šít tak, jak ty pískáš" nechce plnit má zadání a ignoruje nastavenou délku stehu. Vizte to prošití tunýlku. A tak se mi moc nechce tímto způsobem ničit materiál.

Hezký den. L.

8 komentářů:

  1. Jo, to je ono, přesně tak to vypadalo u mne. Úplně rozumím, teda ne tomu, proč to ty stroje dělají.
    Ale kopýtka jsou milá, líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Botky i přes bojkot mašiny vypadají skvěle. Snad se stroj rychle umoudří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Šijí se dobře, jen je vždy "pokazím" tím prošitím tunýlku nakonec. Taková smutná tečka :) Trochu doufám, že se stroj umoudří, ale více doufám v nový, lepší, výkonnější :) Kéž by to vyšlo.

      Vymazat