neděle 4. ledna 2015

Z dovolené...

Měla jsem dovolenou od rodičovské dovolené. Pár dní sama pro sebe.
Hodně jsem šila, lenošila i trochu sportovala.
Tak nějak po seniorsku sportovala, opatrně. Což u mě nebývá zvykem. Když sportovat, tak do vysílení těla. Ale vloni se mi sportem vysílené tělo vždy odměnilo pěknou angínou, nebo jiným zánětlivým onemocněním. Takže spolu teď musíme žít trochu jinak.

"Košíky"/pytlíčky. Většina pro nás, na různé hračky, nebo miniblbosti, které se na komodě v dětském pokoji jistojistě vždy nakupí. Takové naše never-ending story. A tak je teď "uklízím" do nových košíků.






Některé jsem darovala:








Tuto, se zavíráním, kamarádce na miminčí přebalovací nezbytnosti.
K tomu přebalovací podložku. Z jedné strany froté se zátěrem, z druhé šedý výplněk s aplikací. Obě vrstvy jsem sem tam prošila.


  K vyztužení košíků jsem použila pravděpodobně termolin. Nejsem si jistá, co je to za materiál (kdyby prosím někdo věděl lépe než já, prosím poraďte :). Kupovaný už dávno k vyztužení vložky/podsedáku do kočárku. Hodně zbylo a na vyztužení košíků se také hezky hodí. Jen už nevím, jaké je přesně gramáže. Tipuji, že 180g/m2



14 komentářů:

  1. Košíky super! S dovolením asi okoukám, konečně budu potřebovat nějaký "nábytek" k M. :)
    A to volno Ti moc přeju a doufám, že sis to spokojeně užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Košíků se doma užije celkem dost a jejich výroba "nebolí". Tak myslím, že je to ideální věc ke zpracování hromady nahromaděných látek :) Vřele doporučuji!

      Vymazat
  2. Jej, taky bych potřebovala takovou dovolenou. Můžu se zeptat, čím košíky vyztužuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych ti přála! Výztuha je pravděpodobně termolin. Kupovaný už dávno u Mráze, tak si přesně nepamatuji. Fotku materiálu i odkazy jsem přidala do článku.

      Vymazat
    2. Není zač. Koukala jsem na přehlídku výztuh sem: http://postaramese.blogspot.cz/2011/05/vyztuhy-v-detailech.html
      Ten můj materiál se termolinu moc nepodobá. Více je podobný sakonu. Jen ta má výztuha není nažehlovací. Hm. Jsem z toho čím dál víc jelen :)

      Vymazat
  3. Teda, ty jsou krásné...jak košíky (kdy já se k tomu šití zase dostanu!?!) a ta dečka...kouzelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Šedá na dečce i jinde dělá divy. A moje oblíbená Hilco teplákovina se srdíčkama - aplikace motýla.

      Vymazat
  4. I já závidím dovolenou od mateřské dovolené:), košíky jsou super-krásné a veselé:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné košíky a dovolená od dovolené - ta teprve musela být krásná! Hned bych si dala říct... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný věci krásně nafocený! A ty stromečky závidím zas já, každá máme něco:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím. Měla bych na Vás vééélkou prosbu. Neprodáte kousek té látky zelené a šedomodré kolečka? Mám takovou tapetu v ložnici a látku nemůžu vůbec nikde už sehnat. Neprodáte? Prosííím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napište mi na email lenka.ctver@seznam.cz Prodám. L.

      Vymazat
  8. Ty jsou ale krásné! A odpočinek moc přeju. :-)

    OdpovědětVymazat