sobota 29. listopadu 2014

Po dlouhé době

zdravím z našeho nového sídla. Jsme přestěhovaní, ale pořád ne zabydlení. Ještě skáčeme přes krabice. V nich se skrývají věci, které nechybí. A přiznám se, že takových krabic je docela hodně. Kolik zbytečností jsme si už stihli za šest let rodinného života pořídit!

Děti mají potřeby zimních oblečků různého druhu. Nejaktuálnější jsou teď čepice a rukavice. Obojí jsem chtěla vyřešit po svém. Tak tedy střih na rukavice a na čepičky je hotov.

Rukavice - palčáky. Jsou zatím jen z fleecu. Na soft jsem si ještě netroufla. Bude to nepohodlné šití a možná budu muset upravit střih. 
Čapky jsou ušanky ze dvou vrstev. Vnitřní je fleece, vnější úplet. Dají se používat oboustranně.








A jedna medvědí čapka navíc. Nehodí se nám do letošních barev zimního oblečení, ale látka je moje oblíbená. Vnitřní vrstva je z cihlového fleecu. Čapku "pověsím" na Fler.






Zítra rozsvítíme první svíčku. Snad se o ní nikdo nespálí. Mějte pokojný a rodostný advent. Kéž je takový i u nás doma. Lenka





11 komentářů:

  1. Čepky jsou krásné :)
    Pokojný advent i vám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta medvědí je úplně skvělá! Myslíš, že se tak moc nehodí?
    A co mě teda zaujalo maximálně, jsou rukávy s dírou přes rukavice! Markéta to zatím u ničeho nemá, ale jako držák rukavic to nejspíš brzo pořídím :)
    A vítej zpátky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta medvědí je moje nej. Rukávy s dírou přes rukavice máme. Mikuláš je striktně používá, Dora striktně odmítá. A jako držák rukavic dobrý. Ale zrovna tyto rukavice drží i bez pomůcek. Patent kolem zápěstí jsem střihla dost těsný, takže rukavice drží dobře.

      Vymazat
  3. ahoj leni,

    posielam vela pozdravov do noveho bydliska! tak dufam, ze tam mate krajsie prostredie a viac miesta. a dost priestoru pre tvoje sitie.
    monika

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    PROSIM, odkud mate střih na usanky? Je moc slusivy!
    Dekuji, alena

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, střih je můj vlastní. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nešlo by jej od vas nejakym způsobem zakoupit?

      Vymazat
    2. No já střih k prodeji připravený nemám, ani to nemám v plánu. Ale zkusím přiravit článek o tom, jak se střih vyrábí. Není to složité. Lenka

      Vymazat
    3. Dobrý den
      díky, přece jen se ale ještě zeptám, jestli byste mi střih za nějakou úplatu neposkytla. Již dříve jsem dětem také dělala vlastní střih, ale ten Váš se mi zdá mnohem lépe padnoucí na zimní čepici :) Stačil by mi obyčejný scan, velikost už bych si dokázala upravit. Omlouvám se, že s tím obtěžuji, ale venku zima, začíná to být aktuální :)
      Pokud to možné nebude, tak nevadí, v každém případě díky za inspirativní blog. Pěkný den.

      Vymazat
    4. Zkusím vyrobit, sdílet, popsat postup výroby střihu v dalším článku. Ať už to je/není pro Vás aktuální. Jen prostě nejsem schopná udělat hned. Jsou jiné priority. Děti pořád na prvním místě, domácnost, práce. Lenka

      Vymazat