čtvrtek 16. října 2014

Medúza

Nápad mě nadchnul, provedení je zatím trochu zklamáním.


Medůza v moři. Některé druhy jsou dobře maskované a lze je snadno přehlédnout. Pořádně se dívejte!

Možná je moc velká? Ještě si dám šanci a zkusím menší velikost. Vaše názory na zlepšení ráda přijímám! Díky.

Potěšilo mě ale Matějovo seznamování se s tímto živočichem. Než tričko dostal, medůzu jsme našli na youtube a trochu sledovali. A pak jí šel hned vyrábět. Vyrobil jednu prý že zamračenou :/






A teď máme byt s výhledem na moře!


17 komentářů:

  1. A co proužek, který bude mít jednu barvu stejnou jako podklad?
    Nevím, jak by to vypadalo, ale lille má dost velký výběr, tak by se kompaktní proužek určitě našel :)
    Ať se daří.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad! Jednou to třeba zkusím. Pro vlastní potřebu samo :) A díky. Farma zaujala. Občas "přijdu" na návštěvu.

      Vymazat
    2. Díky, nakukuji pravidelně, jen ty komentáře mi moc nejdou ;-)

      Vymazat
  2. Já bych byla pro menší - aby byla vidět celá na první dobrou. Jinak mě Tvoje hry s proužky náramně baví!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych byla pro menší. A co třeba nechat nějaké chapadlo nepřišité? I když to by se asi zkroutilo a nešla medůza poznat. :-( Každopádně proužky a Tvé nápady super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím ještě menší na menší triko pro Mikeše. Nepřišitého chapadla bych se bála. Ony to urvou, neurvalci jedni malí :)

      Vymazat
  4. moc se mi líbí. i velká! a ehm ještě jednou, jsem naprosto unešená z té sukýnky eminy i náhrdelníčku s dortíkem!mít tak holčičku:)na kluky prostě takový rozkošnosti nejsou!a nebyl by třeba košilový manžestr na nedělní "pumpky" do shro?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ta sukně vlastně svým způsobem propadák. Náhrdelníček "dortík" je drak a protože není rozpoznatelný, tak mi sukně neprojde do jedné soutěže. Ještě se tu nad tím teď čílím, smutním, ještě nebrečím ale :) Kouknu po nějaké hezké látce na pumpky.

      Vymazat
  5. S nadpisem medúza jsem jí tam hned bez problému našla... Líbí se mi i velká. Hrátky s proužky jsou super .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jitko! A myslíš, že bez nadpisu by to k poznání nebylo? Manžel mi říká, že takto typická medúza nevypadá. Ale já ji trochu studovala, jak plave a připadá mi, že v jedné své fázi pohybu vypadá tak, jak jsem ji nakonec nakreslila. Moje oblíbená fáze medůzího tempa :)

      Vymazat
  6. Další skvělý nápad a provedení se mi moc líbí. Jo a výhled na moře je bezva.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No, ani mě nemrzí, že se od toho výhledu na "moře" stěhujeme. V novém to bude o něco lepčejší.

      Vymazat
  7. hezky kousek! a tyrkysovou ja tuze rada ;-)

    OdpovědětVymazat