pondělí 13. října 2014

Ema vyrostla z pyžam...

...ale já šiju sukýnky a legínky :(
Ale ta pruhovaná látka ke mě dorazila nedávno a mě to nedalo...


  
K pruhům je ještě ve stejných barvách i houbová. Ale tu si schovávám na detaily. Jako třeba do kapes k sukýnce, do kapuce atd.

A pak ještě jedna balonová suknička. Tentokrát z odleželého Hilco jemného manšestru.






A příště už vážně ta pyžama! Dobrou noc. Lenka

13 komentářů:

  1. Proužky jsou skvělé! Nějak jsem u nich zaváhala a pak už nebyly k mání. No, popravdě, jiných látek tu mám tak na pět pytlů, ne-li víc, že? :-D
    A puntíky by bodovaly u naší madam, ta je může! ;-)
    Musím se polepšit a dát fotky blog, nějak to tam zamrzlo! :-(
    Pěkný den a ať se daří, Leni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nejdříve najednou nevěděla, co s nima. Ale ty legínky jsou fajn. Černé i barevné. A zůstávají dlouho "čisté". :) Látek máme doma až moc. Už i já musím uznat, že je to množství přehnané. No a určitě přidej nějakou novinku, ať tu u mě nejsi pořád na posledním místě :)

      Vymazat
  2. Já taky nakonec litovala, že jsem proužky a houby nevzala... Vypadají fakt pěkně! A na pyžamko jsem zvědavá, kudy se vydáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydám se cestou nejmenšího odporu. Víc jak jeden šicí stroj k výrobě pyžam nevytáhnu a holčičí fintění odbudu ňuňanou látkou se zřetelnými růžovými prvky. Prostě aby se Ema "nažrala" a matka zůstala "celá". Je to jen pyžamo! :)

      Vymazat
    2. :)) omezení počtu šicích strojů je fakt dobrý! Těším se.

      Vymazat
    3. Já jsem i na výrobu pyžam ochotna vytáhnout stroje 2 - OL a CL a proto mi tu pak pyžamo leží ještě měsíc a čeká na zapoštití rukávů a výstřihu, než vytáhnu rovnosteh :-D
      Sukýnky i leginky jsou krásné!

      Vymazat
    4. Magdo, zapošívej, jako já, v ruce. To ticho! :) A díky.

      Vymazat
  3. Krasné jako vždy :-) Moc ráda chodím na vaše stránky, šijete bezvadné kousky. Přebytek látek znám, to asi budou ty hromady :-)) Můžu vás pozvat na svůj nový blog?

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych chtěla být holčička a nutila bych maminku, aby mi šila taky takové legínky a úžasné sukýnky!

    OdpovědětVymazat
  5. Děsně se mi líbí sukně v kombinaci s kabátkem a kozačkami.Mmch, Ema je krásná princezna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Princezna už touží po lakovaných nehtech, voňavce a růžových náušnicích :)

      Vymazat