úterý 16. září 2014

Šatečky podzimní/jarní. Jsou alespoň trochu romantické?

Pro Dorku se romantika hodí. Myslím. Je taková drobounká, vlásky jako chmýříčko. Ale jinak je to "motorová myš", "šídlo", "raketa". Prostě chvíli nepostojí.

Jedny nedělní šatičky.

U Melluzínky jsem ulovila ve slevě pořádný kus Lille úpletu s drobným vzorem a v krásné barvě. Dle mého názoru.

 Střih je jednoduchý. Sukně je uprostřed trochu nařasená pomocí framilonu. Na předním i zadním díle. V délce lemovaná na overlocku jen pravou jehlou. Diferenciál i délka stehu na minimu.

Ušila jsem jí k šatičkám i jedny antracitové legínky. Ach ten antracit! Pořád ještě neomrzel.





Tak jsou alespoň trochu romantické? :) Lenka

8 komentářů:

  1. Kouzelná!! Na té prostřední fotce nejvíc :) Nevím, jestli bych šatičky nazvala romantické, ale líbí se mi a Dorince vyloženě jdou. A závidím šatoboty, já se k nim zatím nějak neodhodlala, ale asi k těm parádním modelům jsou prostě potřeba.
    PS. Ten růžový proužek dole je zakončení legínek, nebo ponožek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme po cestě ze školičky takový jeden prima sekáč. Dají se tam ulovit sem tam super zánovní botky. Nové botičky k šatičkám jsem holkám ve věku rychle rostoucí nožičky nikdy nekoupila. Je to dost peněz, kterých je vždy třeba jinde. A růžový proužek patří legínkám. Je ze stejné látky, jako jsou šatičky. Ale vychází to bez efektu. Příště udělám širší.

      Vymazat
  2. ano, ta druhá!:)nevím, jestli romantická. taky myslím, že rostomilá:)sluší jí to moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šatičky, pohodlné, holčičí, mám takový střih také moc ráda. Hned mě zaujal ten proužek dole na legínách, super detail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Navíc to nařasení sukénky vpředu (i vzadu) sluší těm batolecím vyklenutým bříškům :)

      Vymazat
  4. Šatičky jsou krásné a v kombinaci s leginkami nemají chybu!! Proužek na leginkách mě taky zaujal na první pohled, takže bez efektu určitě nevychází ;)

    OdpovědětVymazat