sobota 27. září 2014

Focení


...ukaž to auto....
...a usměj se...

...mami...

...mě už to nebaví...

...já už to nevydržím...

...tady...

...stát.


Autíčko je dnes nalezené v autě. Myslím, že tam leželo....

...od loňského léta. Zapomenuté. Tondovo? Co myslíš? Zuzko?

Nafoceno, teď přichází občerstvení.


10 komentářů:

  1. na té sedmé fotce(a i jinak mě to teď poslední dobou napadalo) mi hrozně připomíná jáchyma metličku!:)a krásný trikot!!i focení:)toník se fotí děsně rád, ale já ho většinou posílám pryč:) jo a autíčko poznáváme, ještě ze sborového výletu:)ho měl matěj půjčený:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, máš pravdu, je trochu na Jáchyma :) Znovunalezené autíčko je teď u nás doma populární. Ale vrátíme, už na to Matěje připravuju, že ho musí vrátit majiteli.

      Vymazat
  2. Super fotosérie :-D A Matěj mi na té třetí fotce od konce připadá už strašně velký. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné triko:), šikula synek:) ...průběh focení mi něco dost připomíná...:-D

    OdpovědětVymazat