sobota 13. září 2014

ECHINOvání

Některá trička jsou už nějakou dobu ušitá, něco je čerstvá novinka z tohoto týdne. Zatím mě Echino neomrzelo. Materiál je to moc hezký (55% len, 45% bavlna) a po vyprání získá takovou milou patinu :)


První triko je pro Matěje, ale ten se odmítl fotit, tak na sebe roli modelky vzala Ema. Klukům se ta látka s auty moc líbí. Bála jsem se, jak přijmou obrázky autíček bez pusinek, očiček, pestrobarevností a podobných roztomilostí. Ale dopadlo to dobře. A černá prošla také bez komentářů.




Jedno s autíčkem na šedé. Úplet je kupovaný na Batani.cz. Krásný modrý petrolej. Je silnější, asi vhodnější na teplejší trička s dlouhým rukávem. Tady se Matěj fotit šel, ale stálo mě to pár ovocných karamelek.



Pro Mikuláška jedno s pruhem. Úplet je zase ten silnější z Batani. Odstín kávové zrno.



A nakonec jedno tričko pro holčičky s Echino aplikací. Lemování průkrčníku jsem dělala jen jednoduše. Nepřehnutým páskem úpletu, ze kterého je tričko šité. Doufám, že časem se přirozeně zaroluje, jak jen to úplety umí. Ale zatím se tak neděje. Dám mu ještě pár dní, zkusím vyprat a když si nedá říct, tak ho přešiji.



Takto si to zarolování představuji:


Lenka


19 komentářů:

  1. wáu ema parádní drsňačka!moc moc se mi to líbí,jak šiješ. A mikuláš!:)a vůbec.(hned jak se uzdravíme a vy, tak pujdem na hřiště jo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo Zuzko. My teď máme první kolo rýmy. Někteří to špatně snáší. Až se vyzdravíme, vyrazíme. Jen doufám, že to nebude až tak v dubnu příštího roku :) Jestli se nás ty nemoci budou držet stejně jako vloni, tak to na ten duben vypadá.

      Vymazat
    2. u nás je na tom nejhůř františek, vstává co hodinu, v lepším pařípadě....tak držím palce aŤ to je lepší než minulý rok!a ta sukně se mi taky moc líbí:)

      Vymazat
  2. Ty Eminy horní fotky jsou mazec, hotová modelka! Máte fotogenickou stěnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když má E chuť, tak to stojí za to. Ale většinou ji nemá. Sotva jsem našla fotogenickou stěnu, tak se od ní stěhujeme.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky. Zkoušela jsem ten "balon". Ještě zkusím jeden na pevnější látce. Asi dám do délky gumu, aby to lépe drželo.

      Vymazat
  4. Trička moc pěkná, i sukně. A vidím tam i střih Redondo, nebo ne? ;-) A Ema má vážně super drsný výraz na horních fotkách, je skvělá!
    P.S. Rýma je asi všude... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Také jsem si ten střih pořídila. Dík za inspiraci. Fakt stojí za to. Tolik možností kombinování. Je to super. Už jsem jich pár ušila a mám tu připravené další kombinace barev. Tak až se k nim někdy dostanu, pochlubím se tu. A dík.

      Vymazat
    2. Rozhodně není zač. ;) A těším se na chlubení!

      Vymazat
  5. Jedno hezčí než druhé:-))

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása! A první fotka je zkrátka skvělá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Občas se podaří, ani nevím jak :)

      Vymazat
  7. To jsou krásné výtvory, po delší době nahlížím a tleskám, děti jsou též úžasné.
    Zaujalo mě to lemování proužkem, protože jsem to na jednou tričku zkusila a dopadlo to, že se mi to roluje dovnitř:-/.
    Ten proužek má na líci trika rubovou stranu, či jak to vlastně je? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nahlédnutí. Proužek (určitě myslíte ten v průkrčníku) je na líci trika také lícem ven. Úplety (jednolíce s oboulíci nemám zkušenost) se mi rolují vždy jen do líce. Ale na tomto tričku se srolovalo málo. Asi jsem ho moc natahovala při přišívání. Jiné vysvětlení mě nenapadá. Průkrčník budu nakonec opravovat. Snad to stihnu, než z trička Ema vyroste.
      A díky!

      Vymazat
    2. Tak jsem si šla prohlédnout tričko, které jsem šila na jaře, poprvé jsem zkoušela toto lemování. A mám to tam samozřejmě naopak:-( Rubem ven, moje představivost není valná, a to jsem to chtěla podle kupovaného trička.
      Rolování do líce myslíte zřejmě tak, že se proužek stočí a rulička má navrch rubovou stranu. A jak tu zkoumám odstřižek, tak proužek ustřižený nasvislo se roluje naopak, lícovou nahoru.
      Tričko je tak krásné, že bych ho chtěla hned pro sebe, prozradíte zdroj proužkovaných úpletů?
      Děkuju.

      Vymazat
    3. Jo jo, je to tak. Proužek se přišije lícem ven a roluje se tou rubovou stranou navrch. Proužkované úplety jsou Lillestoff výrobek. Koupila jsem zde: http://www.veselajehlicka.cz/, nebo od dost levněji zde: http://latkychameleon.cz/index.php?id_category=69&controller=category

      Vymazat
  8. ...jo a ten modrý petrolej je z batani.cz :)

    OdpovědětVymazat