pátek 1. srpna 2014

Občas se nezadaří

Znáte to?
Někdy si střihnete dva levé díly, jindy dva pravé.
Nebo zapomenete, že vzor na látce má zrovna hlavu a patu. A tak vám ve výsledku stojí na hlavě.
Ale tohle možná ještě neznáte.

Onehdá jsem šila tílko s maskovaným chameleonem. Bylo na přání.



Mimochodem, objednala si ho paní, co má rozhodně mnohem více šicích zkušeností a hravě by si takové ušila sama. Ale prostě férově zaplatila za nápad. Teda klobouk dolů. Chci se v podobné situaci také tak zachovat, až jednou nastane.
Tak a jak to s tím tílkem vlastně bylo?
Víte, jak se šije s látkou s pruhy. Za pruhy by měl být nějaký speciální příplatek. Chce to přesnost a maximální soustředěnost. Navíc dílo bude hodnotit profík.
Velmi jsem se snažila a dílo "úspěšně" dokončila. Stálo mě dost času i nervů.

Ještě nějaké fotky dle mých možností a schopností a šup s tílkem na Fler....


Fotím a fotím a říkám si, že tentokrát je ten chameleon nějak moc dobře maskovaný. A V TOM MI TO KONEČNĚ DOŠLO! Jaksi se mi při tom mém šicím úsilí vytratila pointa mého nápadu. Jen jsem si při tom objevu ještě vzpoměla, jak jsem si u polohování chameleona na látku pěkně libovala, že mi ty pruhy dokonale navazují. Hm. Je třeba dát si pauzu!
Ale jinak si troufnu říct, že tílko bylo skvěle ušité. Jen pořád chytám oka coverlocku v místech ramenních švů. Tam mi vždy pár ok neprováže.

No kam se hrabou "dvě levé střižené", nebo "obrázek na hlavě"?!

JE TŘEBA DÁT SI PAUZU!
Dám si pauzu. Mějte se hezky!


8 komentářů:

  1. Maskovaný je tedy fakt dokonale:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. :) Perfektně našitá aplikace, taky klobouk dolů!
    A pauzu si užij, ať už bude šicí, blogová nebo úplně jiná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No, pauza bude napříč vším :)

      Vymazat
  3. Teda ten je vážně boží a spodní obrázek mě hodně pobavil...Proužky opravdu dokonale navazují ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, až ti skončí pauza, prosím, ušila bys mi taky jedno chameleoní tílko? je tak úžasné, že ho prostě MUSÍM mít.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně Evi, ušiju. Mám nějak špatně nastavenou kontrolu spamů a tak mi některé nespamové zprávy padají kam nemají. Proto píšu až teď. Omlouvám se.

      Vymazat