pátek 1. srpna 2014

Multifunkční

Koncem června jsem přijala úkol ušít multifunkční táborovou výbavu: nákrčník, šátek, "čapku", herní pomůcku. Na tábor dorostu (věk cca 10-14 let) jednoho sboru Církve bratrské.





Vše bylo zadáno - rozměry, barvy i materiál. Šev měl být plochý, aby co nejméně otravoval.
Plochý šev jsem vyrobila tak, že jsem strany sešila na overlocku do lícu, zažehlila a prošila na coverlocku. To aby šev byl opravdu pevný a zůstal pružný.

Snažila jsem se stříhat obdélníky co nejpřesněji, aby se po vyprání šev nezkřivil. Ani nevím, jak to se švem nakonec po vyprání dopadlo.
Obdélník jsem si nejdříve střihla blízko požadovaným rozměrům, o trochu větší. Pak jsem jednotlivé obdélníky zarovnávala. S menším kusem látky se zkrátka lépe pracuje.



Trochu odpadu, ale snesitelné množství.


Tábor dorostenců snad úspěšně proběhl. A tady je pár bezpečných fotek "multifunkční" v akci...





Od zadavatelů úkolu jsem dostala několik litrů borůvek. Z některých jsem vyrobila knedlíky, ale přiznám se, že většina padla na mé zmrzlinové dýchánky. Naše děti borůvky zatím moc nejí. "Škoda"
Jogurt, trochu třtinového cukru a mražené borůvky. Vše promíchat. Jogurt od borůvek namrzne a jogurtovoborůvková zmrzka je ve vteřině na světě!


Žádné komentáře:

Okomentovat