úterý 26. srpna 2014

Čepičky

Odpočívám při jejich výrobě. Probírám se úpletovými odstřižky a kolikrát se divím, jak velké kusy jsem chtěla vyhodit :)

Souboj chameleonů...





Dvě vyloženě klučičí varianty...



Preclíková pro šikovnou holku...

Se sovičkou...

Melounová...


S tukanem, ideální jako doplněk bezpečnostní neonové vestičky. V davu nepřehlédnutelná :)


A ještě přihazuji dvě z dnešní poobědové pauzy. "Jsem v zajetí šití čepiček" :)

Tulipánová...


Hrušková...


Šest dílů  čepičky nabízí velké množství barevných kombinací a experimentů. Docela si to užívám.
Čepičky lze zakoupit na Fleru

Hezké dny! Lenka

10 komentářů:

  1. :) to se člověk musí usmívat, jsou krásně(é) veselé.

    OdpovědětVymazat
  2. Super čepičky, nejvíc mě nadchla melounová. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Ještě tu mám jednu čapku v obrácené variantě barev. Jeden dílek červený, zbytek zelený. Marně hledám to správné ovoce/zeleninu.

      Vymazat
    2. To je nakrojená melounová, ne?

      Vymazat
    3. :D No jo! Nazvu to "nakrojený meloun" Dík.

      Vymazat
  3. nádherný!klučičí i melounový a všecky!budou i zimní?tu bychom brali!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní nějaké budou. Jinak naše děti nastydnou :) Jen ještě nevím, jakého budou střihu.

      Vymazat
    2. tak jsem zvědavá!nojo, já se dala na to háčkování, tak se teď musí unosit podzimní:)chudáci kluci.

      Vymazat