středa 16. července 2014

Šatičky! Konečně :)

Jsou střihově jednoduché. To se mi líbí. Navíc ta jednoduchost střihu sluší  výrazné látce s tulipány od firmy Lillestoff. Nakoupila jsem zde.

Snad je holky stihnou unosit. V žebříčku mých priorit nebyly šatičky pro naše holčičky zrovna na prvních příčkách.
Pro Dorku dvoje, pro Emu jen jedny, protože ta má ve svém šatníku ještě jedny poděděné.







A jedny se sovičkama...


8 komentářů:

  1. No, ty jsou!!! Holkám to moc sluší.-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, jak jsou stejný!! Hezký v kombinaci s tou fialovou.
    A Dorinka na houpačce, to je moc hezká fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! "Fialová" je vlastně v reálu spíše tmavá růžová. Jo, fotka na houpačce se mi také líbí.

      Vymazat
  3. V jednoduchosti je přece krása! A šatky holkám moc sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou luxusní Leni:-) Je to vděčný stři. Naší holce jsem tyhle tričkové šila nejčastěji, jen sukni jsem dělala víc nabíranou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to nabírání v pase moc neláká. Takto se mi to líbí víc. Spíš bych příště zkusila přidat v délce jeden nabíraný kanýrek :)

      Vymazat