sobota 19. července 2014

Cudná suknička

Praktická sukénka na tenis, ale i (hlavně) na hřiště netenisové. Dovolí volnost pohybu a při tom neukáže spodní prádlo!
Ema tenis nehraje, ale hřiště, prolézačky, vylézačky, a jiné "ačky" ona velmi ráda.
Tak tedy sukénka a kraťásky v jednom. Fotku kraťásků pod sukničkou dodám později.

Vyzkoušela jsem si i řasení úpletu pomocí silikonové gumičky. Před tím jsem úplet řasila tenkou, řídkou gumičkou. Mám-li porovnat, tak silikonová gumička vyhrává. Je minimalistická a slouží stejně dobře, jako klasická guma.
Pokusila jsem se vyfotit. Předkládám nejméně špatnou fotku (jiné, než špatné fotky se mi vyrobit nepodařilo):


Sukénka s kraťáskama odjela na testovací výlet  k babičce a dědovi do teplých krajin, tak uvidíme, jestli v tom horku bude užitečná. 

A ještě pár fotek...

Oba díly oblečku jsou spojené pružným patentem s gumou uvnitř. Vpředu cedulka, ať je jasné, jak sukénku obléci.





Modelkování je zábava.

8 komentářů:

  1. Jejda, to jí to sluší! Perfektně sladěná :)
    Na ty silikonové gumičky jsem zrovna dneska koukala, ale zarazilo mne, že tam byl symbol, že by se neměly prát (co měli u Stoklasy). Máš s tím už nějakou prací zkušenost? Já na to pomýšlela v souvislosti s prádlem. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já zatím prací zkušenost nemám. Ale ptala jsem se zkušenějších a gumička by měla vydržet praní na 60. Viz zde: http://jituli.blogspot.cz/2014/06/jeleni.html#comment-form

      Vymazat
    2. Díky, pročetla jsem. Tak to taky zkusím, zaujalo mne to.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Přemýšlím o tom, proč zrovna pro kojící matky a doposud mi to nedocvaklo. Nahoď! Dík :)

      Vymazat
  3. Super nápad! A Ema má pěkné culíčky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nápad není můj,ten se dá vidět na kurtech po celém světě :) Mě se culíčky taky líbí. Nic jiného ale zatím délka jejích vlasů nedovoluje:)

      Vymazat