pondělí 16. června 2014

Trika pro Mikuláška

Pořád bojuji s tím, jak správně olemovat výstřih, abych docílila své ideální představy o něm. Nemám ráda takové ty vyvrácené, vyčnívající lemy. Líbí se mi, když lem zpevňuje, leží a nekrabatí. A to ani po několika vypráních.
Už jsem zkusila několi způsobů a pořád nemám stabilní výsledky. Někdy se povede, někdy ne.
Teď jsem dlouho šila z jednobarevných úpletů, které nakupuji na Batani.cz.
Už jsem měla to správné lemování skoro vychytané.
Včera jsem střihla na trika z Lillestoff úpletů a "vychytání" je zase v nedohlednu. Zkrátka každý materiál si svými vlastnostmi a kvalitou žádá své.
Ale nevzdávám to!


Dvakrát na poloviny, jednou na čtvrtiny (i na rukávech).


A můj nový podpis:

...občas přemýšlím, jestli některé mé výtvory nenechat raději anonymní :) Podpis  hecuje k lepším šicím výkonům.
Objednáno zde. Je to dražší, nemusíte mít vlastní návrh, máte možnost vybrat i menší množství etiket (minimum 50 ks tuším, maximum 2000 ks). Koukněte sami.

Přeji hezké dny! Lenka

10 komentářů:

  1. Někam mi zmizel komentář, tak ho tu možná budeš mít pak dvakrát.
    Už delší čas jsem si říkala, že by sis ty cedulky zasloužila :) A jsem fakt nadšená, že máš barevné varianty!
    Díky za odkaz, kouknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné cedulky! A krásná trička! Tak nevím, buď sem nedáváš ty své "nevychytané" výtvory, nebo špatně vidím, nebo jsi k sobě moc kritická. :-D Já tady od Tebe vídám jen čím dál hezčí kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepodarky sem moc nedávám. Ale třeba obě trika se vzrorem mají už teď lehce vyplandaný lem, jen to na fotkách není vidět. Takže tak :) A je pravda, že jsem k sobě moc kritická. Víc lidí mi to říká. Třeba včera jsem koukala na nějaké fotky triček v Ottobre design a tam mají výstřihy lemované na třetiny také malilinko zřasené a tam se dá předpokládat, že vystavují profi výrobky.

      Vymazat
  3. Moc pěkná trička a cedulky si rozhodně zaslouží.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Matěje dost zaujalo to s kolama a rád by pro sebe také jedno. Divím se, že těch kolových triček ještě nemá dost, já už pomalu jo :D

      Vymazat
  4. jů ceduulky,paráda!!!myslím taky že zasloužíš!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta trička jsou moc krásná! A z krásných látek. :-)

    OdpovědětVymazat