sobota 14. června 2014

Se záševky sukénka

...pro Emu. Ema má málo sukýnek a ještě méně šatiček (jedny!). Postupně budu muset toto žalostné letošní skóre upravit.
Láká mě žabičkování a mám objednaný jeden střih na sukýnku, tak snad časem zjednám nápravu.
Dnes jedna suknička se záševky. Ty mě baví.





Tričko má také od mámy. Našla jsem si v Ottobre design střih na triko bez přidaných rukávů. Hlavně kvůli tomu, abych ušetřila čas. Ale také se mi to tak líbí. Šila jsem tři a vyzkoušela jsem tři různá lemování průramků. Tady na tom fialovém jsem lemovací proužek hodně natahovala. Efekt balonků. Druhé triko jsem lemovala s jen lehce nataženým proužkem. Třetí jsem lemovala proužkem na třetiny (vyšla z toho taková klučičí verze trika bez rukávů). Fotky dvou mi zatím chybí. Třeba časem dodám.

...a tak dodávám fotky postupně. Světle zelené triko k legínům s tukany má průramky lemované na třetiny:


Lenka

9 komentářů:

  1. Ema je pěkně sladěná! ;-) Krásná látka na sukni, sukně i tričko. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Látka mi ležela dlouho doma. Teď už zbyl jen kousek na jednu dívčí a bude z domu :) Letní úklid.

      Vymazat
  2. Taky se mi ta látka líbí! A jsem zvědavá na porovnání rukávů u triček, tohle je dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mela dnes ze stejne latky sukni na sobe,moc spokojena!eme to slusi.a dnes si pekne pohrali s tonikem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nakonec jste si sukně se ségrou vyměnily?

      Vymazat
  4. Krásná sukýnka! Taková by se mi taky líbila:-)

    OdpovědětVymazat