úterý 20. května 2014

Sukně pro trpělivou Zuzku

Zuzka si vybrala látku, já jsem ji zhodnotila.




Šití trvalo dlouho, protože jsem si lámala hlavu se střihem. Na sukni měla být ještě kdesi zakomponovaná látka Echino žlutá kola. Tak dlouho jsem váhala a rozmýšlela...nejdříve měla být v podobě pásku v oblasti boků, abych tím alespoň opticky nějaké ty boky vytvořila. Teď, když na fotku hotové sukně koukám, tak by to nebylo ono?
Pak jeden pruh s koly v délce? Ale ten by musel být střihnutý do oblouku a někde by se kola vytratila. Tím by se vytratil i efekt.
Cyklolátka na kapsách?
Jedno našité kolo kdesi v prostoru?

Nakonec mě z tápání vysvobodila sama budoucí majitelka sukně.

A tak tedy jen jednoduše, bez kol, se žlutým šikmým proužkem v délce. Kapsy na kapesník, dudlík, nebo něco podobně příležitostného.

Střih sukně jsem už kdysi dělala. Tentokrát jsem přidala více skladů. Výpustkové kapsičky jsou úzké, mělké a nenápadné. Sem tam prosvitne trochu žlutého podkladu a místo jednoho šedého puntíku jsem nacvakla KAM patentky. Nemají žádný, než jen ten dekorační význam.

V pase je docela vysoký náplet (cca 8 - 10 cm) s gumou uvnitř.

Tak ještě několik fotek a díky za pozornost. Pěkné dny! Lenka






Koupila jsem si nové špendlíky. Tenoučké a dlouhé místo těch oštěpů, co jsem používala doposud. 
 
...tyto ale asi dlouho rovné nezůstanou...

7 komentářů:

  1. Sukně je super!! A špendlíky mám taky - skoro všechny křivé :) Ale když mi tam zabloudí nějaký původní, říkám si, co to je za klacek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ty "klacky" dělají strašné ďoury a lépe se mi s nimi pracuje. Ty hubeňouři zase šetří materiál, ale uhnutí jsou hned. Ještě stále hledám ideál :)

      Vymazat
  2. Sukně je báječná. A já teda ani žádné jiné špendlíky, než tyto drobné, neznám... Ony existují i jiné? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tak teď už obě vím, že existují :) Pořád je co objevovat že?

      Vymazat
    2. Jo, jo, pořád je co objevovat. A pořád je co šít, že? :-) Jen kdyby měl den víc hodin.... (nebo děti víc spaly) :-D

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí, myslim, že jste to dobře rozsekly. I když kdo ví, kdyby se tu objevila sukně s kolem, třeba by se mi taky líbila ;-). A kapsy na sukni jsou super, musim si taky nějakou s kasami ušít!

    OdpovědětVymazat