pondělí 26. května 2014

Legíny pro Emu

Zkouším vyrobit vlastní střih. Už jsem celkem spokojená. Někde je látky zatím pořád moc, ale schová se pod sukni a při nošení nevadí.

První jsou z látky z Lillestoff. Objednané přes internet. Na monitoru vypadaly barvy trochu jinak, než v reálu. Realita mě trochu zklamala. To se stává.
Barvy jsou dost výrazné, křiklavé. Jinak obsah se mi líbí.
Zkušební látka na mé pokusy o vlastní střih na legíny.




Nakonec jsem si na látku zvykla.  Zvlášť když jedou legíny na kole, tak to vypadá moc dobře :) A hlavně Emince se líbí. 

Do pasu jsem dala gumu. V kraji přišila overlockem, podhrnula a prošila pružným stehem v jednom případě. V druhém jsem podhrnula a prošila na čtyřech místech.


Druhé legíny jsou z Hilco úpletu...





Dnes je krásně, tak ať nám to tak chvíli vydrží! Hezký den. Lenka

6 komentářů:

  1. Škoda, že nemáš fotku, jak jedou na kole :) Líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) zkusím napravit a dodat později. Dík. L.

      Vymazat
  2. Parádní legíny!
    Obzvlášť se mi líbí ty druhé v kombinaci se sukní a tričkem. Eminka je krásně sladěná.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Triko je ze stejné látky, jako je lem na legínách. A je fakt, že ta džínová sukně k tomu jde hezky. Pořád nechápu, proč "zelená a modrá, pro blázny je dobrá". Mě zelená s modrou připadá jako chytrá kombinace :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné! A dětem křiklavé a výrazné barvy vyhovují. ;-)
    Super délka legín, asi bude Áďa taky nějaké potřebovat. Aspoň to zamaskuje věčně odrané kolena. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Asi vyhovují. Ušila jsem ještě jedny šedé s puntíky různých barev. Moc hezká látka. Ale neprošla. Na sebe si je vzít nechce, nebo jen když nejsou pod sukní vidět. Takže docela propadák. Těch starších dětí se už chodím ptát, jestli se látka líbí. Pak teprve do ní střihnu, nebo schovám pro jiný projekt.

      Vymazat