pondělí 7. dubna 2014

Trika pro M.

Ušila jsem několik triček pro Matěje.







Chameleon je skladem na Fleru (máme ještě jednoho).
Rybky a roboti jsou na plátně, nažehlené a přišité. Uvidím, co s tím udělá pračka a klučičí užívání.

15 komentářů:

  1. Trika jsou skvělá, ale to chameleonské je úplně nej. Skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky všem za pochvalu. Z nápadu schovat chameleona mám radost ještě teď :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, tak chameleon je dokonalý! Toho bych s dovolením použila pro mého synka.

    OdpovědětVymazat
  4. děsně pěkní tričkové...hned bych nakoupila všechny!jen pořád nevím, co s tím toníkovým exémem, bojím se mu dávat trika s krátkým...to jsem zvědavá na ta vedra!chtělo by to extra látku na tropy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato trika jsou šitá ze silnějšího úpletu. Takže dlouhé bude asi hodně hřát. Na tenší kvalitní materiál jsem ještě nenarazila :(

      Vymazat
    2. Co bambus, ten by byl asi nejlepší, je tenký a chladivý.

      Vymazat
    3. Díky Jitko za tip. Zkusím nějakou svou bambusovou prvotinu. Kde ho prosím nakupuješ?

      Vymazat
  5. Chameleon je prostě úžasnej! Už jsem obdivovala na Fleru .-) Ostatní trička jsou taky moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatní trika jsou trochu chudáci...vedle toho s chameleonem :)

      Vymazat
  6. KOukám, že se budu opakovat, ale ten chameleon....! Skvělej nápad a krásně ušito.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se budu opakovat... chameleon je výborný! :)

    OdpovědětVymazat