pondělí 28. dubna 2014

Student teologie H.M. potřebuje kraťasy

Látka je asi tak trochu divná, nebo spíše její využití. Ale prostě moje oblíbená - Echino.

Voilà:

 Kombinace Echino látky a českého kanafasu. Ať tak kaťata nejsou zase tak drahá.

 Dvě kapsy vpředu, jedna jednovýpustková vzadu na přání studenta.




No!? Tak co tomu říkáte? Je to divný? Mě se líbí moc. Můj manžel nad nimi bezradně kroutí hlavou. To proto... že neví... jak mi říct...NELÍBÍ :)

Předem díky za jakékoli komentáře.
Tímto Vás chci vyzvat k zanechání třeba jen krátkého vyjádření Vašeho názoru na nová studentská kaťata. Líbí/nelíbí? Díky předem, milý čtenáři, za aktivní účast na mém článku :)

Mějte pěkné dny!

24 komentářů:

  1. U mne nadšení. Mě by vůbec nenapadlo, na co ty autobusy využít, tohle je paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím tvé nadšení. Dost mě překvapilo, že kluci ne. Dělali jen takové to hm, hm, hm :)

      Vymazat
  2. mě by se asi víc líbilo mít třeba jeden bud na černých kalhotách, nebo ještě lépe tričko s busem...a kraťasy jsou vím moc pohodlný,tak si je majitel užije!(tomový jsou ale nejhezčí:))těším se na extra lehounký letní trika s dlouhým rukávem(s busem?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase potom napadlo použít jen pruhy cca tří řad na nohavice. Možná příště, jestli ještě nějaké bude :) A autobus na trikách bude, jen ještě nevím, jestli se udrží na tenkém bambusu. Musím to zkusit.

      Vymazat
  3. Mě se líbí, moc. Líbí se mi jak si vepředu udělala spodní okraj černý.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí moc. Mám ráda trocuh praštěné věci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za zpětnou vazbu. Zatím to vypadá, že holkám se líbí víc, než klukům. Kalhoty měly být "praštěné", "zvláštní" i "suprácké". Pro studenta hodící se. Tak snad to student H.M. ustojí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Látka pěkná, střih taky. Zvláštní mi připadne akorát to "napojení autobusů" při sešití těch dvou nohavic. Trošku mě ruší. Možná by to vyřešily jen pruhy na nohavicích a ještě by se ušetřilo za tu dražší látku. ;-) Ale rozhodující je spokojenost majitele!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. To (ne)napojení autobusů mě také ruší. Původně jsem měla v plánu to více vychytat, ale dost látky by kvůli tomu přišlo nazmar. Tak příště ty pruhy na nohavicích.

      Vymazat
  7. Mně se líbí - nápadité, trochu praštěné, ale to tak nějak ke kraťasům pro volný čas patří a ta jednobarevná zadní část je fajn.Za mě super. Schválně je ukážu F a pak popíšu jeho reakci.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, na reakci pana eF jsem zvědavá :)

      Vymazat
  8. Zde DOSLOVNÁ reakce pana eF: " Jsou dost dobrý. Fakt super!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou dobrý, pěkný, akorát je jich tam možná moc(autobusů), že to pak z dálky působí trochu pyžamově, moc nahodilý...:)tom

      Vymazat
    2. S citem pro pyžamové látky pana T. jsem se už v minulosti jednou setkala. Začínám se toho citu obávat :)

      Vymazat
    3. jo.chodí v pyžamu i do schro:)ale ty zeleninový kratasy mi nepřijdou pyžamový:)

      Vymazat
  9. Můj muž by je asi nenosil, ale spousta chlapů umí tyhle věci nosit (a já se po nich klidně ráda ohlédnu:-) ). Takže mě se líbí a přeju, aby byly u studenta oblíbené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studenta prý snad přesvědčila má prezentace kalhot - vhodné pro opravdové muže s duší chlapce. Nebo nějaké podobné " promiňte mi ty kecy" :) Jen mi reklamoval hloubku kapes. Snad brzy zjednám nápravu a prohloubím.

      Vymazat
  10. Jsou super! Mně se líbí. Reakce manžela: "Hmmm.... Ale tož.... pěkné." :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váhavě, ale přece se líbí? Dík za komentář :)

      Vymazat
  11. Mně se kraťasy taky líbí, i když můj muž by je asi nechtěl:-) Hlavně obdivuju zpracování. Na mně žadoní kraťasy bratr, ještě stále student, ale nemám střih ani odvahu. Na děti šiju hodně, ale tohoto se trochu bojím. (Vlastně jsem loni muži ušila kraťasy z kanafasu dle kupovaných, ale do nápletu bez poklopce.)
    Chválím celý blog, inspirativní, moc ráda nahlížím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Zrovna tu zápasím s novým šicím strojem, je to trochu o nervy. Taková pochvala hned zvedná náladu. Tyto jsou také bez poklopce a místo nápletu jen jednoduchý pásek s gumou. Na kalhoty s poklopcem nějak nemám motivaci :) Střih jsem si vyráběla sama podle jedné zastaralé učebnice pro odborné střední školy (Odívání se to jmenuje), ale šití podle kupovaných je také řešení.
      Ještě jednou dík za přízeň! Hezký den. Lenka

      Vymazat