pátek 21. března 2014

Variace na Prinzessin Sternenzauber 2 in 1 Shampoo

Kupujeme v DM drogerii. Šampon s korunkou na víčku, proto je u nás tak populární. Před pár dny nám jeden došel. Ale lahvička se moc líbí a nechtělo se Jí jí vyhodit. Nejdříve z ní chtěla Ema pít. To jsem jí úspěšně rozmluvila. Pak s ní musela jít do školky. A dneska dostala Ema nápad, který mě hodně potěšil.



Obrys princezny jsem jí vystřihla z fotopapíru a Ema dokreslila. Ona chce být hned se vším hotová (vím, po kom to má). Trochu jsem jí tedy ke konci nutila, ať té princezně ještě domaluje řasy a obočí. To obočí pak obrečela. Prý to teď vypadá, že se mračí. Ale nakonec se smířila. To, že má princezna punčochy je také tak trochu moje zásluha...
Princeznu jsem na lahvičku přilepila tavným lepidlem. Dobře drží.
S novou princeznou pak zkoušela hrát divadlo, se kterým zase byla hned hotová...:)

A z té příští by mohl být princ?

Také jste nedávno četli o výborných skořicových rolkách? Zkusila jsem je dnes také vyrobit a mohu potvrdit, že je pravda, co se o nich píše. Jsou vážně moc dobré. Ty moje nejsou ničím natřené, ale v podstatě jsou upečené dozlatova. Byly. Už jsou snědené.
Nějak jsem tento týden měla potíž uvařit/upéct/ušlehat takové jídlo, které by bylo přijato s nadšením a i tak konzumováno. Konečně v pátek se podařilo a věřte, že moje radost je ještě teď veliká :D



2 komentáře:

  1. Dorinka je neodolatelná :) budu muset zapátrat v mrazáku po těstě.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, vy jste ale šikulky! ;-) A ještě chutě dělejte, mňam, mňam.... :-D

    OdpovědětVymazat