úterý 18. března 2014

Rozbila jsem si overlock...

...a tak jsem trochu více než jindy zaměstnala rovnosteh (měla bych těm svým šicím strojům dát nějaká jména - sedmý a osmý člen rodiny).
Taky se ukázalo, jak jsem zhýčkaná overlockem. No nic. Za blbost se platí a ne málo v mém případě. Oprava i náhradní díl nebude jen za hubičku.
Čekání na overlock jsem si zpříjemňovala stříháním na trička, výrobou aplikací a ušitím jedněch kalhot pro Matesa.

Dnes jedny jarní/letní/podzimní kalhoty pro Matěje z jednobarevného kanafasu, šité na rovnostehu.
První pokus o regulaci gumy v pase podle návodu od Jitky dopadl dobře. Už bylo na čase se regulaci naučit. Zvolit správně dlouhou gumu do pasu je pro mě pořád trochu ořech.

Střih kalhot je můj. Pořád si vystačím s tím, co jsem dělala cca před rokem pro Emu. Vždy ho jen trochu upravím, většinou zmenším...

















14 komentářů:

  1. Overlock hodně rozmazluje, sama už to vidím. Pak na něm šiju i věci, které by byly lepší na rovnostehu, a nadávám si :)
    Kalhoty super, díky za inspiraci k regulaci gumy, mně nějak zatím vůbec nenapadlo to použít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já také cpu overlocku všechno, i to, co se nehodí. Regulace gumy bude snad fajn. Navíc ji není těžké vyrobit.

      Vymazat
  2. Sedmý a osmý člen rodiny... to je trefné! :-D Kalhoty i regulace super. To jsem teda taky ještě nezkoušela. Hlavně přeju, ať je overlock brzy doma a nestojí to moc. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Overlock přijede domů snad už zítra. A oprava nakonec stojí o skoro třetinu prvního odhadu méně, ale stejně je to dost. Hlavně nezapomenout včas vyndat špendlík z látky!

      Vymazat
  3. tyjo absolutně nepyžamový kanafas:)krása!ten černej asi miluju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jednobarevný je asi nej. Ale v internetovém obchodě teď nenabízí ten černý. Tak snad jen přechodně, nebo doufám, že v kamenném obchodě půjde ještě sehnat.

      Vymazat
  4. To se ti rozbil jen kvuli špendlíku? Budu si muset dávat větší pozor. Taky už jsem rozmazlená ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou mi zapomenutý špendlík prošel bez následků, podruhé už to bylo za 1200 Kč a špendlík přišel o hlavičku a špičku. Tak jo, pozornost se vyplatí!

      Vymazat
  5. A kalhoty jsou krásný! Z kanafasu jsem ještě nešila, to není špatný nápad. Jak je pevný tak by mohl lecos vydržet (hlavně kolena). Je to tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhým rokem jedeme v kanafasových kalhotách a kolena to přežila. Ale taky mi připadá, že naše děti ty kolena tolik netrápí. A díky!

      Vymazat
  6. Ahoj Leni, kalhoty krásný!!! Musím změřit toho Vojtu.-) Nějak nestíhám ...Ozvu se.-)P.S. Jeník lyžoval v softshellkách a paráda. Padal dost a přesto suchý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Takovou lyžovací zkušenost ještě nemáme. Dík za zpětnou vazbu!

      Vymazat