pátek 14. března 2014

První princezna

První karneval je za námi. Matějovi se nechtělo, dvojčata ještě nedorostla minimálnímu věku účastníka, Ema se nemohla dočkat.
Maska/převlek byl nenáročný. Ema si vzpoměla na jedny retro šatičky po mámě.
Šila mi je babička. Myslím, že jsem je měla na sobě jen jednou. Šla jsem v nich strýci na svatbu. Nejspíš tomu bude cca 30 let, co jsem v nich měla premiéru a derniéru zároveň. 


Ze svatby si moc nepamatuju. Jen to, jak se těším, až si obleču nové šaty a jak jsem se pak styděla tančit.

Ema se na společenskou událost v "nových" šatech také těšila, tančit se nestyděla.


Korunku z fotopapíru si sama pokreslila a polepila hvězdičkama...


Secvaknuto sešívačkou a přilepeno tavným lepidlem k čelence. Drželo a drží ještě teď.
Tančilo se, tvořilo i jedlo....



Tak zase za rok!


7 komentářů:

  1. princeznička s náplastí na bradě:)krásná.a jste si fakt podobný. nejdřív jsem myslela, že první fotku fotil tvůj muž na starý foťák(to by měl!!!),ale pak jsem si všimla vlasů:)pěkná korunka emo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, trochu zvláštní využití samolepek. Stěny, postýlky, cokoli a také obličej :)

      Vymazat
  2. Díky za reportáž, těšíme se za rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za rok to bude mazec. To jestli půjdou všechny 4 děti. No, skoro se netěším...vyrábět 4 kostýmy....asi budou hodně minimalistické...

      Vymazat
  3. Vypadá, že si to Ema hezky užila! A je moc šikovná. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, největší úspěch měly muffiny. Ozdobit a sníst. Nejlepší!

      Vymazat