úterý 4. března 2014

Echinománie 1.díl

Díky jedné zakázce na sukni jsem objevila Echino kolekci. Látka je ze 45 % bavlna, 55 % len.
Je dost drahá, takže jsem při šití měla trému a strach, že sukni a látku pokazím. Raději jsem si nejdříve střih otestovala na zkušební sukni/látce. I tak jsem pak sukni musela trochu opravovat, ale opravovala jsem opravitelné a bez trvalých následků na sukni. Takže to dobře dopadlo.

Na následující fotce je sukně ještě před dodatečným zkrácením. 


Sukně má podšívku...


Okraje jsem si nejdříve začistila a pak sešila na rovnostehu, aby se pak mohlo snadno opravovat, párat, sešívat. Jindy drze sešívám na overlocku.


Sukně je v pase do patentu a tvarovaná přesně na boky. A protože je bez zipu, je třeba jí oblékat/svlékat přes hlavu. Ale prý se to jen dvakrát za den snese :)

Další šicí počin z Echino látek bylo triko pro manžela a syna.
Matěj byl tričkem nadšen, protože má stejné, jako táta!
No ještě mám doma variantu kol v žluté, černou s motýlkama a modrou s puntíky. Takže časem bude článek Echinománie 2. díl.







Přemýšlím, jestli by nebylo lepší dát na Matějovo triko jedno kolo doprostřed a na krajích nechat čouhat kousky kol sousedních. Co si myslíte vy? Díky předem za Vaše názory a přeji pěkný den. Lenka


10 komentářů:

  1. Obdivuju, kolik toho stíháš! Sukně je k jarním výletům lákavá :)
    U Matěje bych ta kola možná opravdu posunula, ale těžko soudit, dokud to člověk nevidí. Vůbec se nedivím, že byl Matěj nadšen, jsou to krásný trika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukně a triko pro Petra je predvánoční práce. Čerstvé je jen to triko pro Matěje. Čekala jsem, až těch výrobků z Echino látek bude více. Ale jde to pomalu. Už nějakou dobu tu mám rozpracované dvě soft bundy a ne a ne je dokončit. Trikem pro Matěje jsem se jen odreagovávala :)

      Vymazat
  2. Trička jsou parádní, obě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. mě se líbí nečekaná tři kola(všude vládne lichý počet, tak mi to přijde neotřelé) a moc moc mu to sluší!je to model:)a těším se na echino 2.!!!snad bude alespoň tak vydařené...(dnes jsem poslala dopés!a promin že jsem nevolala, mám děsnej aft, že moc nemůžu mluvit...a kluci nemocní...snad vy už jste lepší!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda dvě, to byl překlep, hlasuji pro dvě!"§!!!!

      Vymazat
    2. Budu šít asi ještě jedno triko s kolama ve variantě jedno celé uprostřed a kousek od sousedních. Asi to tak bude lepší. V Echinu dvě už snad bude ta sukně pro tebe, ale teď mám neplánovanou přestávku v šití. Stroj v servisu, vina na mojí straně. Ach jo! Z dopisu bude mít Ema radost. Nic jí říkat nebudu, ať je překvapená. A u nás koluje zánět průdušek. Mikuláš a Dora už v něm jedou, o Matěje se pokouší a jde mu to :(

      Vymazat
    3. No mě připadá, že dvě jsou také svým způsobem lepší. Ale mají málo fanoušků. Na Fleru je to vyložený propadák :)

      Vymazat
    4. chudinci!z těch nemocí začínám mít strach...psychózy a boreliózy...i ten kašel u tak malýho dítěte...kašle jak bezdomovec...ale zatím to má jen nahoře. na fler se kouknu!a myslím, že jedno kolo uprostřed bude mít u většiny opravdu větší úspěch, ale já bych si vybrala ta dvě kola!:)
      (no na sukni se moc těším, snad dají stroj brzy do pořádku!)

      Vymazat
  4. Ahoj Leni,tričko je parádní. Mně se tedy rozhodně líbí dvě kola.-) Přijde mi to nápaditější než jedno uprostřed. Marodům přeju brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat