pátek 28. února 2014

Vytoužené copy

Zatím na ně ještě čekáme. To poslední léto jsem prudu s česáním Eminčiných vlásků vyřešila radikálně....


Vlásky pomalu dorůstají, ale na cůpky to ještě není.

Ema potřebuje čapku na teď - něco jako + - jaro/zima? Ušít padnoucí čepici je pro mě trochu vyšší meta. Nechtělo se mi jí pokořovat, ale potřeba je potřeba. Zvolila jsem snadný střih.
Ideálně dlouhý pruh látky, přehnutý na polovinu, s nápletem. V rozích "aplikace" - vytoužené copy.


Náplet jsem plánovaně střihla kratší. Až moc krátký. Deformoval obličej. Druhý pokus už byl v pořádku. Patent má stejný obvod, jako vlastní čepice.
Dobře to dopadlo. Čapka se líbí, sluší, sedí a nezabrala moc času!

A ještě pár vypocených fotek:






A z odstřihnutého nepodarku vzniknul náramek. Je ležérní a dá se s ním i trochu machrovat.


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky Jitko! Potěšilas. Mám tě za odbornici na čepičky ( a na pleny) :)

      Vymazat
  2. Leni, nemůžu si pomoci - z fotek (hlavně z té první) na mne koukáš ty :-) Čepice je krásná - originální, prďácká.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žiju druhý život, plná zkušeností, snad ten druhý pokus nezvorám :) To bych jí přála!

      Vymazat
  3. :)) vtipný fotky, zvlášť ta machrovací! A dobrej nápad, jako vždycky u Tebe, se mi zdá! Líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. S tím nápadem to nebude tak slavný. Takových podobných čepiček se asi dá vidět na ulici, Fléru, u Caramilly hodně. Nepátrala jsem, ale jako vlastní nápad bych to neprezentovala. Spíš je to inspirace z potřeby dlouhých vlasů :)

      Vymazat
  4. sluší:)a je drsňačka!(nevyhrožovala ti?:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ne,toto je typický příklad překrucování. Prostě jen měla ukázat náramek, ale žádné negativní emoce u focení nebyly, i když to tak nevypadá. Prostě jsem si tu fotku neurvale použila "jakože machrování" :)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, tak priste na vlasky radsi tengle teezer nez strojek :-) Cepicka je moc krasna. Vlastne vsecko je krasny! Mas muj neskonaly obdiv pri tolika detech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky Markéto! Jo, na tengle teezer už myslím pár dní. Jen jsem nevěděla, že se té věci tak říká. Nakoupíme!

      Vymazat