úterý 4. února 2014

Poslední pro Mikeše

Tou poslední myslím fleecovou bundičku pro posledního člena rodiny pod 18 let, který ještě neměl.
Žel ani jeden pokus vyfotit odstín fleecu nevyšel. Barva fleecu je cihlová, koupená zde. U prodejce je odstín asi nejlépe vidět. Alespoň na mém monitoru to tak vypadá. Modrohnědé pruhy jsou od Lillestoff.


Aplikace měla být minimální. Inspirovala jsem se obrázkem, který kreslila Ema...


a poslala Mikuláškovi "potrubní" poštou.



Kopečky, nebo také eM jako Mikuláš, horská dráha, klouzačka, had...co to na těch zádech má?!



Tentokrát jsem si zkusila lemovat krytí zipu úpletem...


Mrzí mě, že jsem si nepočkala na hnědý zip. Ale chtěla jsem mít už ušito.
Škoda, že nevyšla fotka ve správné barevnosti. Kombinace mi připadá hezká a neotřelá.
Tentokrát jsem délku začišťovala dvojjehlou s rozestupem myslím 0.4 cm. Už to nebudu dělat jinak. Osvědčilo se. 

Díky za přečtení! Lenka

8 komentářů:

  1. Ty nevyfotitelné barvy mě taky zlobí! "M" je výborné a to zvířátko na duně teprve! :) Hezký to máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Přemýšlím, kdo to po nás asi zdědí. Neteř je Miriam, ale bunda není moc hočičí. Nějaký zájemce?

      Vymazat
  2. těším se až jí uvidím naživo!a mikiho taky!fakt krásná...a taky by se mi líbil hnědý zip!a kapucu někdy budeš zkoušet?:)nádherné zvířátko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapucu zatím neplánuji. Na tyto bundičky je pro nás nepraktická, když se nosí i pod zimní bundou. Kapucka pak překáží. Chtěla bys pro Tondu s kapucí?

      Vymazat
  3. A mně se líbí modrý zip, s hnědým by to bylo smutné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je moc krásná! A mně se taky teda líbí modrý zip. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká! Taky hasuju pro mikiny bez kapuce, mí kluci se s nima při oblékání akorát vztekají, že je pak tlačí pod aktovkou.

    OdpovědětVymazat