neděle 9. února 2014

Bunda k jablečným kalhotám

Je hotová, ale je krátká, takže bude druhý pokus. Tato bude čekat ve skříni na Doru. Počítám, že na podzim přijde její čas.


Fotky jsme fotili za deště, na fotkách je to vidět.
Raglánové rukávy jsou zakončené nápletem s dírou na palec. Vyrobila jsem je z tenkého úpletu s elastanem. Uvidíme, co vydrží. Určitě budou brzy špínou batikované a tuším nějakou brzkou únavu materiálu. Na té příští možná vyzkouším náplet z tenkého softshellu (bez fleecu, bez úpletu), pokud seženu vhodnou barvu.

Kapsy jsou schované ve švu. Dobře schované. Matěj si nejdříve stěžoval, že nemá kapsy. Zelený dílek bundy jsem střihla rovnou s přinechaným kapsovým váčkem.
Zip je nepromokavý, značky YKK. Při vsazování jsem si zase hodně pomáhala lepením stylefixem. Před prošitím zpředu jsem si ohyb přilepila, aby se lépe prošívalo a látka se nevlnila. Fungovalo to výborně!


Střih je podle sřihu na triko z Ottobre design. Střih na kapuci jsem našla ve stejném časopisu a přizpůsobila. Vyrobila jsem malý kšiltík.


Nažehlovací jablíčka jsou opět z www.bibu.cz ...hladké a reflexní a jejich kombinace. Ustřihla jsem zelenému lístek a přižehlila ho reflexnímu a reflexní zase poslalo svůj lísteček hladkému zelenému. Z jednoho reflexního jablíčka jsem vyrobila ohryzek.
Na okraj kapes jsem asymetricky přicvakla KAM patentky. Nejsou funkční, jen mají působit zajímavě a okrasně.
Není to vidět a zapoměla jsem vyfotit, že bunda má v délce gumu. 
A to je asi vše. Ještě pár fotek jako ocenění snahy našeho modela...





Pěkné dny přeji! Lenka

13 komentářů:

  1. Celý komplet na jedničku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Určitě má i nějaká mínus,ale i tak jsem spokojená:)

      Vymazat
  2. ta chaloupka v pozadí je krásná...kde jste byli?Matějovi to moc sluší, povedlo se ti to!a taky má krásnou čapku!tu jsi taky vyráběla?nebo anička?koukám, že si s příspěvkem sladila i pozadí?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čapka je od Aničky,jak jinak? Slaďovat pozadí budu s každým článkem. Podle barev výrobku,barevné puntíky. Dík,že sis všimla.

      Vymazat
    2. Zuzko, jsi dobrá! :) Změny pozadí jsem si všimla hned, ale souvislost mi nedošla.

      Vymazat
  3. Parádní! Bunda super a celý komplet taky. Taky bych se do nějaké bundy měla pustit... Poslední fotka je jak z reklamy, krásný kukuč má Matěj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Matěj a jeho škleby:D Ty on umí.

      Vymazat
  4. Je to moc hezký! Ani mi v téhle chvíli nepřipadá tak krátká, o kolik bys myslela, že má být delší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ted je bunda tak akorát, možná jen trochu kratší. Ale Alma ji chce mit na začátek dlouhou asi jako kabátek, aby se dala dlouho nosit. Neodhaduji si tipnout o kolik. Budeme měřit.

      Vymazat
    2. No jo, Alma je náročná uživatelka, pořád si něco vymýšlí... :-) Ta bunda je vážně nádherná, nechtělo se nám ji Matějovi/Dorce přenechávat, ovšem za půl roku už by Almě nemusela být a to by nám bylo líto ještě víc.

      Vymazat
  5. Ahoj Leni, bunda je krásná, vlastně celý komplet! Líbí se mi ta kapuca s kšiltíkem. Fakt super! A Matějův výraz nemá chybu :-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bunda je super, nejvíc se mi líbí ten ohryzek! To je parádní nápad :-)

    OdpovědětVymazat