středa 1. ledna 2014

Trocha vánočních dárků

Trička šiju nejraději. Je to šití většinou bez nervů a jde to hladce.
Předvánoční čas jsem si zpříjemňovala šitím triček pro některé kluky z rodiny. Přesněji pro dva.

Propadla jsem látkám značky Echino, autorka Etsuko Furuya Koie Yoshiko. Prodává paní Veselá Jehlička. Více v některém z dalších článků, dnes jen jedno triko s trochou Echino látky.
Je pro manžela.

Střih jsem vyráběla podle starého trika, co už mělo svou službu za sebou. Rozstříhala jsem ho ve švech a vyrobila střih.
Přední díl nového trika jsem cca v 1/3 rozstřihla a vložila pruh s bicykly. Látka je ze 45% bavlna, 55% je len. Červený úplet je s elastanem.

Společně s manželem jsme pro syna vyrobili tričko. Já ušila, Petr nakreslil auto gelovým perem na textil.

Na kus zeleného, vliesofixem podžehleného, úpletu se kreslí dobře. Nakreslený obrázek jsem vystřihla a nažehlila na triko. V místě nažehlení obrázku jsem triko podžehlila vlizelínem. Přišívání obrázku šlo lehce.

Matějovi se triko moc líbilo. Zatím jsem mu ušila tři a tomuto jedinému se nebrání.

8 komentářů:

  1. noo joo. látka krásná. takže to šlo přišít dobře?bezva!těším se na případnou spolupráci na dalších obrázcích na trika:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ti už nosit podlepené kousky úpletů? Nebo raději nejdříve porodíš dítě a až potom obrázek?

      Vymazat
    2. já doufám, že budu schopná kreslit obrázky pořád!:)a zvlášť tohle je taková minimální zátěž:)žádné míchání barev a úprava materiálů:)takže sem s tím!:)

      Vymazat
    3. tak já časem něco dopravím...časem :)

      Vymazat
  2. Ty bicykly jsou nádherný! Líbí se mi, že trička šiješ bez nervů a jde to hladce :) těším se, že se do takového stavu taky někdy dopracuju.
    Ať to všechno dobře jde i novém roce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde to hladce a bez nervů navzdory nedokonalosti mého šití. U těch triček mi to totiž tolik nevadí. Pořád asi jedu na vlně euforie z MOŽNOSTI UŠÍT SI TRIKO! Jinak je ale pořád co zlepšovat :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné! Tričko pro manžela jsem měla v plánu k Vánocům, jenže nějak na to nedošlo. Tak jsem šla dnes do sebe a když nebyl doma, jsem se na to vrhla. Z větší části mám doděláno, chyby by se našly, ale pro blížící se svátek to bude úplně super. Díky moc za "nakopnutí". :-)

    OdpovědětVymazat