pátek 3. ledna 2014

Softshellové kalhoty pro dvojčata

Na šití už nemám tolik času, takže cesta od představy k finálnímu výrobku musí být zkratkou.
Takto jsem vyrobila soft kalhoty pro dvojčata dle mého oblíbeného střihu z Ottobre design 3/2013.





Mají jen dva švy.
Bez kapes.
Hluboký sed.
V délce do nápletu.
V pase vysoký pružný patent bez gumy.

Velikost jsem zvolila větší, než potřebujeme. Na délku to nevadí, ale vpředu to vypadá, jakoby byly kalhoty natažené obráceně. Ale zase asi budou pohodlné :)
Možná stačilo menší velikosti přidat délku.


Trochu jsem si pohrála s výzdobou. Původně jsem měla v plánu nažehlit odstřižky velurových trojúhelníčků halabala. Nakonec jsem trochu kreslila. Jedny kalhoty mají po straně obličejík, druhé domeček. Na velurové nažehlovačky se mi chytá špína snad už jen ze vzduchu. Takže jsem čekala, že po první vycházce budou špinavě šedé. Ale ne. To umístění na boku kalhot funguje dobře.

Druhá nohavice je prošita duhovou nití. Sehnala jsem jen bavlněnou určenou pro quilting.




Kalhoty mají celkem úzké nohavice. Ale zase ne tolik, aby se nedaly natáhnout na domácí tepláčky. Šetří mi to čas i nervy.

Pěkný večer! Lenka

5 komentářů:

  1. Já chci taky :-) P.S. chci toho trochu moc:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabízí se odpověď, že střih mám jen do velikosti 92, nebo tak nějak. Ale jasně, mají být pro Amose že? Jakou chceš barvu? Pošli požadavky velmi konkrétně. Dík. L.

      Vymazat
  2. Leni, pořád řeším, jestli tím častým prošíváním (aplikace atd.) neztrácí softshell trochu na nepropustnosti? Jakou máš zkušenost? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řeším stejné. Zkušeností mám málo. Kdybych šila kalhoty jako válecí do sněhu, tak bych softshell raději zbytečně nepropichovala. Aplikace jen nažehlovací, nebo žádné. Na druhou stranu, já na oblečení nemám zas tak vysoké outdoorové nároky, protože naše životní náplň není až tak outdoorová...alespoň zatím ne :) Tím chci říct, že to propichování aplikacemi mi zase tolik nevadí.

      Vymazat