sobota 25. ledna 2014

Softshellové kalhoty bez bočních švů

Je u nás teď překalhotováno.
Stalo se, že jsem si střihla na jedny kalhoty, žel omylem dvě pravé nohavice. Pravým levé chyběly, ale už je vše napraveno.
Z kalhot bez bočního švu jsem nadšená. Doufám, že v takových kalhotách bude ještě tepleji, než jen teplo.
V délce na gumu.
V pase s vysokým nápletem bez gumy.
Oboje stejné velikosti.
Ty modrošedé jsou na postavě velikosti cca 110, ty černé cca 116.







12 komentářů:

  1. Leni, dáváš ten náplet v pase tak vysoký, aby byl přehnutý? Nebo jen jednoduše? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad neodpovídám pozdě. Cítím, že u Eulí se právě šije. A možná mi není úplně jasná otázka. Vysoký náplet dávám kvůli teplu a aby lépe držel, když postrádá gumu. A když pak v praxi vysoký vadí, tak se dá přehnout a hned je to lepší.

      Vymazat
    2. Není pozdě, mám jen nastřiženo, čekám na jeden zásadní komponent.
      Díky! Obdivuju, jak vám na fotce sněží :)

      Vymazat
    3. Zásadní komponent? Je to napínavé, to čekání na Markétiny soft kalhoty.

      Vymazat
  2. Týý brďo... tak takhle dvoubarevný jsem ještě nešila:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvoubarevnost z nouze. Šedá zbyla jen na polovinu kalhot.

      Vymazat
    2. Z dvoubarevných jsem unešená, v originálu jsou ještě hezčí než ve skutečnosti...

      Vymazat
    3. Teď mi došlo, jaký jsem napsala nesmysl :-) ...než na fotce, smaozřejmě!

      Vymazat
    4. A mě by to ani nedošlo, ale pochopila jsem to tak, jak to myslíš v opravě.

      Vymazat
  3. Někdy z nouze vznikají super výtvory! ;-) Pěkné, originální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veroniko. Nejdříve mi v modrošedých připadal Matěj jako rozpůlený. Ale pak jsem si na to zvykla a navíc ta kombinace šedé s jakoukoli barvou je pro mě jistý úspěch.

      Vymazat