úterý 14. ledna 2014

Recy a jiné triko pro Mikuláška


Nadchla jsem se slíděním po použitých tričkách v sekáčích.
Zachovalá,
zajímavý materiál,
zajímavá látka,
nápisy,
nízká cena - zásadní atributy úspěchu.

To všechno s cílem vyrobit zajímavé triko pro Mikuláška a časem i pro jeho sourozence.

Mikulášek se více jak před týdnem vážně poranil na 25% těla. Doposud nosil bodýčka, teď si myslím, že trika budou šetrnější k jeho jizvám.

Věříme, že nejhorší už má za sebou, že už není v ohrožení života.
Jeho fyzický stav se lepší, duše snad pomalu také. Zvyká si na nemocnici, na to, že rodiče na noc odcházejí a ráno zase přijdou (JIPový režim).
Sleduje pohádky, blbne s dudlíkem, tváří se uraženě, odmítá pít, je mlsný jako nikdy, zpívá si, vzteká se, hraje si s trubičkama a hadičkama, čte si, chechtá se...


Tak už k těm tričkám...

První je z trika po Petrovi (manželovi). Leželo neoblíbené ve skříni. 
Na rukávy z něj nezbylo, tak pomohlo triko od kamarádky Aničky. Kdysi mi ho darovala, abych si na něm zkusila šití na novém overlocku.


Pokazila jsem lemování na třetiny. Poprvé jsem uhnula z trasy, párala a podruhé jsem také ujela z trasy a dokonce na stejném místě. Jsem svým způsobem šikovná a přesná. No žel jsem svou nemístnou šikovností prosekala do látky díru. Škoda. Plachetnice nám už asi dlouho nevydrží. Díra se klube nad "T".


Druhé triko je také ze stejného zdroje. Od kamarádky Aničky. Námořnické. Také na rukávy nezbylo, ale pořád ještě pomohlo to první triko.

Lemování na třetiny tentokrát dopadlo lépe. Jen mi došla spodní nit a nechtělo se mi navíjet novou, tak jsem vzala první po ruce. Hnědá. Nevadí.

Třetí triko je z nových materiálů. Zdroj? Foto napoví.
Je po vyprání, ještě vlhké, proto ty fleky.

U tohoto trika se mi povedly rukávy. Hlavně přesné napojení pruhů a prošití záložek. 


Přeji pěkný večer a tak dál. Lenka

9 komentářů:

  1. Říkala jsem si, že přesně z tohoto důvodu možná zase začnu navštěvovat sekáče :)
    Hezké kombinace, zvlášť ta námořnická!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. A sbírám tipy na výhodné sekáčové nákupy! Předem díky za ně.

      Vymazat
  2. my chceme taky!!!krása sekáčová...a snad už bude miky brzo doma zlobit...

    OdpovědětVymazat
  3. No já přesně takhle už zbrojím od podzimu, levné látky z výprodeje u Mráze a zajímavé sekáčové úlovky po 30 Kč/kus... Ještě mi k tomu ale doma něco chybí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničce chybí už jen ten šicí stroj...chápete? Tak snad si to přečtou ti správní lidé.

      Vymazat
  4. Moc pěkně nakombinované trička! Marodovi přejeme brzký návrat domů a rychlé hojení... Hodně síly celé rodině!

    OdpovědětVymazat
  5. Pecka, skvěle vybrané barvy, dokonale k sobě sedí :) Hodně fajn ;)

    OdpovědětVymazat