čtvrtek 30. ledna 2014

Pro Almu také jedny...

softshellové kalhoty (velikost cca 110). Tentokrát je dvoubarevnost na objednávku, nikoli z nouze.


Z těchto mám ohromnou radost. Jednak se mi líbí střih - zase bez bočních švů. Pořád ještě musím trochu poupravit přední sedový šev, ale jinak jsem spokojená. No a tyto kalhoty mají i jednovýpustkové kapsy! Trochu jsem si zakřičela, to z radosti, že jsem je dala :) Bála jsem se jich a nechtělo se mi...ale Alma na kapsách ve vší slušnosti trvala. Díky Almo!
Ty jednovýpustkové kapsy se mi k soft kalhotám hodí. Vzhledem k jejich předpokládané funkčnosti jsou snad i ideální. A navíc se mi moc líbí.


Jednovýpustkových kapes jsem už ušila několik, ale ne na softshell. Zkusila jsem si tedy jednu nanečisto. Bála jsem se, že se látka bude různě boulit, ale nakonec to nebylo tak strašné. Hodně jsem si pomáhala Stylefixem. Některé překlady jsem si k sobě prostě přilepila.
Překvapivě mě potrápilo přišití kapsových váčků. U první kapsy jsem třikrát párala, než to vyšlo. No ale z těchto kapes jen tak něco nevypadne.


 Kalhoty jsou v délce na gumu. Všechny letošní zimní kalhoty, co jsem už ušila se zakončením na patent, jsem o něj zase připravila. Místo patentu mají teď všechny gumu. Lépe se osvědčila, hlavně při obouvání. Sněhovou zátěží otestujeme někdy v únoru. Doufám.


Nažehlovačky. Hvězdičky jsou vysekané tchibo děrovačkou z odstřižků stříbrné folie. Schovávám si i minizbytky, většinou se hodí. Hvězdy jsou rozeseté halabala po celých kalhotách. Pro jistotu, že minimálně jedna vždy včas zasvítí a ochrání.
Jablíčka jsou z www.bibu.cz. Reflexní a jedno krásně zelené. Není velurové, ale hladké - praktičtější do sněhu.


A ještě pár fotek na závěr. Matěj se v tom předvádění asi dost cejtí...



Díky za pozornost! Mějte se hezky. Lenka

12 komentářů:

  1. Super kalhoty! A ke kapsám gratuluju, mně by se do nich taky nechtělo, je dobře, že je Alma tak motivační :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. A jak je na tom váš zásadní komponent na Markétiny kalhoty? Už je doma? Těším se na nový článek.

      Vymazat
    2. Zásadní komponent je doma. Napřed bylo potřeba uklidit fleecovou hromadu a vyřídit nějaké drobné opravy. Čas sofťáků právě nadchází...

      Vymazat
  2. teda ty jsou krásný!zamlouvám si jedny dopředu na příští zimu pro Antonína:)a s kapsami?:)taky se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko! Jasně, do cca října snad stihnu ušít :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné! A teda smekám před kapsami, do těch bych se neodvážila pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veroniko. Já ty první zkusila na zbytku softu nanečisto. Doporučuju a "nakopávám" :)

      Vymazat
    2. Jéje, díky, tož někdy se do toho snad pustím, ale momentálně mám před sebou kostýmy na karneval. :-) A hlavně děti teď moc nespolupracují, když tvořím. A já mám takový seznam věcí, co bych chtěla ušít. :-D

      Vymazat
  4. Parádní kalhoty! Štve mne, že bydlíme tak daleko od sebe...Jinak bych tě poprosila o takové pro kluky.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají parádně! Hlavně ty kapsy... do těch se mi tedy taky pořád nechce. A zatím mě nic (nikdo) nenutí :-)

    OdpovědětVymazat