úterý 21. ledna 2014

Jimi Hendrix - velikost 86



Pro novorozeného syna mojí kamarádky hleďte triko se známým hudebníkem. Původně triko velikosti S. Čekalo na mě v sekáči. Jimi se vešel jen na záda, vpředu je tedy triko čistě černé. Ale že je kamarádka tvořivá, třeba si pomůže k nějakému vylepšení?



Mějte se hezky!

10 komentářů:

  1. SUPER! Amos by mohl mít s Komenským :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by mě zajímalo, jestli se triko s komenským dá v sekáči sehnat:)jinak jimiho zatím nosí toník a my jsme nadšeni!:)(jen kdyby neměl tak hroznej exém na rukách, že musí nosit dlouhej rukáv...nemáte tip na zázračnou mast?)
      moc krásné:)a ta hudba!

      Vymazat
    2. No já myslím, že jsem Komenského už na triku viděla. Nebo to bylo na plakátu? A co a-derma? tu jste zkoušeli? Jinak jsem ráda, že je triko ještě i Tondovi. Doufala jsem v to.

      Vymazat
    3. a-dermu jsme nezkoušeli-mast z lékárny?toník je tintítko, tak mu to snad bude ještě až se mu ruce zahojí...

      Vymazat
    4. My mažem biodermou Atoderm, ale moc to nepomáhá. Zatím to vypadá, že pomůže nejíst lepek a mlíko!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Ajko za komentář! Říkám si, jak stíháte komentovat takovou spoustu blogů, starat se o ten svůj a ještě pracovat pro svou rodinu. Že vy umíte trochu kouzlit?

      Vymazat
    2. Taky Ajku podezřívám z toho, že je minimálně dvakrát ;-)

      Vymazat