pátek 27. prosince 2013

Sukňokalhoty pro Dorku

Dny oslav Narození u nás probíhají střídavě vesele/nevesele, klidně/neklidně, všedně/nevšedně. Chci říct, že nijak zajímavě pro čtenáře :) Tímto se omlouvám, že v této krásné době nepřicházím s vánočním článkem.
Dorka dnes pobíhá po bytě v oblečku, který jsem vyráběla, ale ještě jsem se neodhodlala vám ho nějak prezentovat.



Už nějakou dobu se snažím vyrobit sukňokalhoty (nasrávačky, turky). Několikrát jsem vyzkoušela tento návod, ale vychází mi z něj nasrávačky tak nějak ve špatném slova smyslu. Nemůžu přijít na to, kde dělám chybu. Možná je vyrábím moc krátké?

Rozhodla jsem se vyrobit sukňokalhoty ze střihu na sukni. Výsledek se mi už docela líbí.
Je ze zbytku fleecu. Není tolik splývavý. Tento kus oděvu by nejspíše snesl splývavější materiál.
Přidala jsem aplikace z posledních kousků Lillestoff úpletu. Aplikace má být drakem.

Ještě koukněte na pár dalších, nekvalitních fotek. Snažila jsem se vyfotit sukňokalhoty co nejlépe, ale ani já ani náš foťák jsme to moc nezvládli. Navíc Dorka chvilku nepostojí...






U nás se válí spousta botiček-papuček. Jedna tuhle, druhá támhle......jedna :)



4 komentáře:

  1. :-D to je jak u nás, Vojta musí mít několikery bačkůrky a úplně nejradši chodí s každou botou jinou :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle styl aplikací je super! Dětský motiv, ale minimalisticky provedený, veselý a přitom ne infantilní - moc chválím!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása:)moc jí to sluší!!!(p.s.: už mám první článek na blogspotu!jen nevím, jak to udělat, aby se mé stránky objevovaly na profilu, když píšu komentáře...ale že jsem se u toho navztekala!!!...a bez dovolení jsem si tě dala do seznamu oblíbených blogů s odkazem:))

    OdpovědětVymazat