neděle 15. prosince 2013

"Oblečené párky"

Trochu jsem váhala, jestli se s následujícím výrobkem pochlubit. Původní představa o naší vánoční výzdobě byla velmi seriózní. No zatím je více veselá, než seriózní.
Rozhodla jsem se zrušit záclony i v pokojích, kde ještě máme původní ošklivá okna. Žijeme v paneláku a náš byt je dost tmavý. Do toho šero posledních dnů...záclony stíní a tak putovaly do skříně. Ale původní paneláková okna nic moc.
Proto jsem vyrobila pro každé okno anděla. Měl být jednoduchý. Asi je až moc :) Manžel dobře vystihnul jejich podstatu - "oblečené párky".





Vygooglila jsem sousloví "vánoční látky" a vybrala jsem ty, které se mi líbí. Shodou okolností nestály moc. Nakoupené u Sar včetně několika puntíkovaných.
K látkám jsem přibrala i ronar fix (chystám se na výrobu tašky!...jednou). Ten jsem použila na křídla.


Tělíčko je vycpané odstřižky vatelínu a některé košilky jsou dozdobené knoflíčky ze zásoby, kterou mi přivezl manžel ze služební cesty. 230 g různých knoflíků - náhodný výběr za cca 150 Kč.

A nakonec ještě PÁREK "andělů"....


Mějte veselý advent a veselé Vánoce! Lenka B.

7 komentářů:

  1. Manžel má postřeh:-))))
    Ale vypadají pěkně!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. hehe petr je vtipnej:)mě se moc líbí! a chtěla bych to vidět z větší dálky, jak to okno vypadá:)

    OdpovědětVymazat
  3. :) :) U stánku rozhodně takovýhle adventní párek rozhodně neseženeš! Puntíky jsou moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně tam nějak chybí hlava, ale takhle je to určitě zábavnější :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn, že Vás naše párky baví! Ještě časem přidám fotku z chodníku - pohled na okno s anděly...pro Zuzku. Pěkný slunečný den!

    OdpovědětVymazat
  6. Dressed sausages is very good. Your sewing is very good and very useful for all. Keep sharing and posting

    OdpovědětVymazat