pondělí 2. prosince 2013

Mantinel do postýlky pro Abi

Píšu sice do postýlky, ale ta postýlka je myslím skoro dva metry dlouhá. Ale spí v ní tříletá Abi (Abigajil, nebo Abigail - nevím přesně), takže postýlka.
Tento je z kostkovaného kanafasu (dobře se mi měřil a stříhal). Na výšku má cca 50 cm.
Je jednoduchý. Má pár výpustkových kapes. Ty mám na mantinelech nejraději. Mám pocit, že více vydrží dětské používání. U těch našívaných si umím moc živě představit, jak se odtrhávájí. A prostě se mi výpustkové líbí víc, než ty našívané.
Sem tam je obrázek - kočka a myš. Chtěla jsem, aby mantinel byl pro Abi snesitelný mnoho let, včetně puberty. Proto je kočka a myš snad "dospělácká".
Dozdobit si ho může sama zvířátkama v kapsách. To myslím úplně stačí.
Až ji zájem o zvířátka přejde, tak se do kapes vejde třeba knížka, kapesník, nebo "její milý deníček".
Vzadu, na straně ke zdi je zapínání na knoflíky po celé délce a výplň je molitanová (tloušťka molitanu 2 cm) - vyjímatelná.

Pár fotek pro Vás k posouzení:


 Abi si k posteli přitloukla navíc dřevěnou "laťku", na které mantinel visí. Mantinel pěkně drží a neklouže pod matraci.


Momentálně zdobí zvířátky.


 Nadčasová kočka. 


"Tak uvidíme, co mantinel přečká"


5 komentářů:

  1. Teda ten je krásnej:) Ty kapsy jsou vážně skvělý!!!děláváš je někdy i na sukně, nebo kaťata? a už si někdy zkoušela šít třeba kapsář?

    No my jsme s tím od tebe moc spokojení, vydržel celou malou postýlku a teď je dokonce tak akorát do té větší...a neklouže. Kapsy teda nemá, ale kanafáskový a s krásnýma modrýma knoflíkama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Na sukni jsem výpustkové už použila na kalhoty ne. Kapsář jsem šila. No vlastně i tento mantinel bych považovala i za kapsář. A mám doma jeden nepoužitý kapsář, co jsem ti onehdá nabízela na maringotku na záchod :)

      Vymazat
    2. nojo vidíš, to mi musíš ukázat:)

      Vymazat
  2. Hezký, jak ty kapsy přesně pasují do kostek! Když na to koukám, nejraději bych si ke své posteli taky ušila něco takového se spoustou kapes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, právě podle kostek se to hezky vyměřuje :)

      Vymazat