neděle 24. listopadu 2013

Triko s princeznou a sukýnka

Ema si přeje pod stromeček kromě jiného mnohého i triko s princeznou. Jedno jsem jí vyrobila/nechala vyrobit. Určitě to není přesně to, které si Ema asi představuje (růžové s princeznou - modelkou).
Je hezčí. Zelené s malovanou princeznou jejíž autorkou je kamarádka Zuzka.
Její princezny jsou dokonale nedokonalé a to se mi líbí. Prostě jen holčička s korunkou. Je mi to sympatické a moc bych si přála, aby jim jednou přišla na chuť i Ema. No uvidíme.
Obrázek je nakreslený gelovým perem na textil. Ještě přemýšlím, že bych princezně vybarvila třeba jen šatičky, nebo hračku...





Kromě princezny na triku jsem pro Emu (nebo pro sebe) koupila ještě i obrázek princezny na hrášku. Zatím není zarámovaný, do konce prosince se snad podaří nechat vyrobit i rámeček.
http://vrz.blog.cz/1309/princeznicka-na-hrasku



 Triko jsem vyráběla podle upraveného střihu z Ottobre. Trochu jsem ho probrala v bocích a zkrátila rukávy. Nic zvláštního. Jsem s ním spokojená. Konečně mi funguje dvojitá jehla. Neprovazovala se spodní nití. Koupila jsem novou "akra" a to pomohlo. Šije jak má.  Šití triček mě teď moc baví. Je to rychlé a ještě jsem se nenabažila toho, že si triko mohu šít sama díky overlocku.

K triku jsem vyrobila i sukničku z teplákoviny. Je poskládaná ze zbytků. Barevná a pohodlná. Něco podobného asi budu muset ušít i pro sebe :)





 
Na červený pruh jsem nakreslila korunku a lem jsem začistila zelenou nití, aby měla sukně s trikem něco společného. Ale triko, sukně a Ema se potkají nejdříve 24. prosince. Pak třeba přidám jedno společné foto. Přeji pěkný příští týden. Ten náš příští bude ve znamení návratu tatínka ze služební cesty. Už se těšíme! Jak asi vypadá měsíční knír? 

5 komentářů:

  1. Tričko je naprosto supr a sukýnka taky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. sukýnka se mi děsně líbí:-)oblíbený materiál! Jinak dnes jsem šla koupit gelové pero taky, myslím, že je úplnně stejné, když jsem se ptala, jestli se zažehluje, bylo mi řečeno, že ne. Ale nebyla si tím vůbec jistá, takže teď moc nevím co s tím?ty máš nějaké informace?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od prodejce získala následující info: po vyprání a zažehlení je pero permanentní. Já zažehlila a pak vyprala. Linka ztratila takový ten sytý lesk. Ale ještě jsem neviděla v suché podobě. Takže kresba zachována. Jinde na netu se psalo o tepelné fixaci. Takže asi raději přes pečící papír tepelně zafixovat. Tím se nic nepokazí.

      Vymazat
    2. tím myslíš zažehlit přes pečící papír?:-)

      Vymazat