pátek 8. listopadu 2013

Šátek za stovku, stovka pro pana Kolíska

Zapojila jsem se do akce, která by měla pomoci panu Kolískovi získat peníze na ošetřovatelskou péči. O panu Kolískovi si můžete přečíst více zde http://www.ivokolisek.cz/
Můj způsob pomoci spočívá v tom, že ze zbytků látek ušiju dětské šátky (kdyby chtěli i dospělí, velikost se dá upravit) a ty pak zkusím prodat - cena je 100 Kč za kus. Stokoruny za prodané šátky pošlu na účet onoho pána.
Pokud se vám šátek hodí, zkuste vybrat z mé aktuální nabídky, nebo z nabídky ostatních švadlen, které se do akce zapojily https://www.facebook.com/groups/1421734591388892/
Nabídka se bude různě měnit podle toho, jaké zbytky látek se mi budou doma kupit.
Pokud se vám šátky prostě nehodí, nepotřebujete, přečtěte si stránku pana Kolíska. Třeba mu budete chtít pomoci i jinak - odesláním peněz na účet, jehož číslo na stránkách také najdete.

V případě zájmu o koupi šátku pište na email lenka.ctver@seznam.cz

Díky za přečtení a budoucí nákupy. Pěkný den. Lenka B.


Úplet modré lišky/béžový fleece PRODÁNO

Úplet sloni/béžový fleece PRODÁNO



Šátek má dvě vrstvy - fleecovou a úpletovou / PRODANÝ

PRODÁNO...

PRODÁNO

Varianta duhový úplet, zelený fleece PRODÁNO


Velryby varianta úplet/froté se zátěrem 2x PRODÁNO


10 komentářů:

  1. Prosím jeden zelený, a pokud jsou volné i velryby, beru je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn, velryby jsou tvoje a zelený s pruhovaným zelenobílým úpletem? Díky. L.

      Vymazat
  2. Tak já beru nakonec ten pruhy zelené!:-)dík

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, ty velryby jsou nádherné. Nebyl by tento šátek ještě jednou? A ještě se optám, hodí se i jako slintáček? To je totiž to, co malý teď nejvíc využije :). Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Zuzko. Velrybí úplet jsem ještě našla. Jeden šátek bude. Z jedné strany velryby z druhé mohu dát bílé froté se zátěrem (nepropustné) na slintáček vhodné. Cena bude 100 Kč plus poštovné. Nebo pokud jste z Prahy, tak se můžeme domluvit na osobním předání.

      Vymazat
    2. Moc děkuju, to je skvělé. Z Prahy nejsem, takže poprosím poslat poštou. Můžete mi do mailu napsat podklady pro platbu? Já vám poté zašlu adresu, kam šátek poslat. Děkuji moc, Zuzka (zubr154.zavinac.gmail.com)

      Vymazat
  4. Omlouvám se, nevím, jaký profil vybrat a zapomněla jsem se podepsat. Díky za odpověď, Zuzka :)

    OdpovědětVymazat