středa 20. listopadu 2013

Předposlení....

          

...fleecová mikina do rodiny. Tato je pro Matěje. Fleece jsem sehnala náhodou za pade metr. Mikina je béžová, pro kluka asi ne ideální. Ale i tak věřím, že užívání bude šetrné :) Co už mi zbývá.
V kapsách a na nápletech rukávů je úplet se slony. Tentokrát jsem se pustila i do aplikace.
Neumím kreslit a takto (ne)vybavená jsem se pustila do výroby slona. Nechtěla jsem slona "ňuňanýho", ale normálního, jako živého, jen vyskočit z bundy. Trochu vysoká laťka, ale s výsledkem jsem spokojená.
Zip je kratší. Trvala jsem na hnědém a v požadované délce nebyl na skladě. Takže u krku končí trochu dříve než límec. Nevadí. Na nedokonalost si zvykám. Některá nepodstatná mi přestává vadit, některá mi doufám bude vadit vždy.
Vsazování zipu už tolik nebolí. Praxí nabírám zručnost v jeho vsazování a nervy zůstávájí celkem v klidu. A rodina se má zase o něco lépe.
A teď už mnoho fotek...





 








 





9 komentářů:

  1. Frajer, supr mikina. Jestli vidím dobře, focení bylo za "kamaueuku"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no to víš. A ne jen za jednu. Do každé ruky jednu, jinak to nešlo. A i tak bylo plno řečí.

      Vymazat
  2. Lenko, moc hezký! Blahopřeju ke snadno uplatitelným modelům :)

    OdpovědětVymazat
  3. slon se ti moc povedl a vůbec je to krása:-)a sloni jsou taky krásní a těším se na ně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Sloní tepláky mám hotové. Zkusím se zítra stavit.

      Vymazat
  4. Děkuji děvčata za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat