neděle 17. listopadu 2013

Nedělní výbava pro Emu.

Vyrobila jsem pro Emu "nedělní oblečení". Výroba byla omezena stávajícími domácími zásobami a časem...a únavou :)
Už dlouho jsem dětem nekoupila něco na sebe. Snažím se vše ušít z látek, které mám doma a mám jich dost. Dětí je také dost, takže je třeba šít rychle a jednoduše. Takový bývá počáteční záměr. Většinou se to nějak zvrtne.
Ve výprodeji jsem koupila košilový manšestr a teplákovinu slabší gramáže.
Z manšestru má Ema jednoduchou sukýnku v pase s pružným nápletem. Přidala jsem i podšívku, aby byla sukýnka na zimu s punčochama dobře nositelná.
Nejdříve jsem sukýnku střihla nenositelnou, příliš úzkou. Střed sukně na předním i zadním díle jsem rozstřihla a vložila ještě pruh potřebné šířky. Pření díl jsem podél švů prošila ozdobným stehem a na pruh našila knoflíčky. Ani jedno z toho není při nošení vidět. Jen Ema ví, že knoflíčky patří dopředu a mají být uprostřed. Neplánovaná pomůcka pro malou dámu :)


Mikinka je šitá podle střihu na triko. Jen průkrčník jsem trochu rozšířila a pokusila se vyrobit zapínání na knoflíky. Podle návodu od Caramilly
Zapínání je na místě, není dokonalé a jeho výroba zabrala hodně času.
Jednou se ho naučím, jen se mi teď do toho nebude nějakou dobu chtít :)



4 komentáře: