čtvrtek 28. listopadu 2013

Komplet sukně a triko

Zítra možná s manželem oslavíme 5 let od naší svatby. Plánujeme návštěvu místní, čím dál více vyhlášené, restaurace Kastrol. Akce mě donutila ušít něco i pro sebe. To dělám nerada. Ale potřeba nějaké novinky v mé garderóbě je opravdu už akutní. Ušila jsem si sukni z fleecu petrolejové barvy. Na aplikace padly poslední kousky krásné puntikaté látky od Lillestoff. Tvar aplikací vznikal za pochodu. Nejdříve jsem střihla puntíkaté puntíky. Pak mě napadlo z nich vystřihnout okvětní lístky - vznikla květina/vrtule. Z odstřižků vyrostla růže a ze dvou zbylých lístků okvětních dva "tulipány". Nakonec jsem ještě přišila kapsu. Alespoň jedna se matce vždy hodí.
Pár fotek:







K sukni patří i triko a la Sheldon Cooper. Pro manžela. Také v petrolejové barvě, také s aplikací. Tu jsem vyrobila z látky, kterou mi manžel přivezl ze služební cesty do Ameriky. Objednaná na http://www.spoonflower.com. Autorkou je Ekaterina Panova. Látky této autorky se mi líbí, ale vyjdou dost draze, takže jsem mohla vybrat jen dvě z těch, co se mi líbí.


Střih trika vzniknul rozstřižením jednoho již velmi obnošeného. Při další výrobě budu muset "střih" ještě trochu upravit. První pokus není dokonalý, ale není nejhorší a nosit se dá :)  Manžel má promyšlenou teorii o správném střihu trika. Když jsem ji od něj slyšela poprvné, dost mě to překvapilo. Od muže bych něco takového nečekala. No zvykla jsem si, ale teorii dodnes nechápu. Tak snad budu mít ještě spousty společného času a příležitosti teorii pochopit :*


Porost pod manželovým nosem je měsíc pěstěný knír, kterým se připojil k akci MOVEMBER. Takže je to přechodný stav a za pár dní knír zhyne silou holícího strojku. Tak snad hurá a zase za rok.
Mějte pěkné dny a klidné noci. Lenka

10 komentářů:

  1. ta petrolejová je moc krásná, mám doma akorát finerib ve stejném odstínu, tak asi taky stříhnu na nějaké triko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. sukně je krásná, tričko taky a navíc ještě tip na restauraci, kam to nemáme daleko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta "větrníková" růže je výborná! Obdivuju Tvou trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trpělivost pro měsíc s knírem? No problem! ;)

      Vymazat
  4. Nádhera fakt:-)jen mě mrzí, že tam nejste vyfocení celí a spolu:-)ale chápu stud!:)
    Užijte si pěkně oslavu!to to letí!!!my vlastně budeme mít v červnu taky pět let?!!!

    OdpovědětVymazat
  5. je to krása! fakt se to povedlo. Jak kapsa ma sukni, tak obrázek na triku! Taky bych ocenila společnou fotku, ale to už by bylo příliš osobní? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k výročí. Budete (resp. byli jste) pěkně sladění... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Bylo to fajn. Dobré jídlo a manžel mě dobře bavil. To mě mile překvapilo/pobavilo :DDD ...až tak!

      Vymazat
  7. Parádní sukně i tričko... mco povedené a hezky nakombinované :)ú

    OdpovědětVymazat