neděle 10. listopadu 2013

Fleecové bundičky pro holky

S fleecovými bundičkami se u nás roztrhnul pytel. Letošní třetí a čtvrtou Vám teď chci ukázat.
Střih opět s raglánovým rukávem. Raglán se mi vždy brzy omrzí. Připadá mi, že klasický rukáv lépe sedí, ale teď se mi nechce vyrábět nové střihy, tak jedu podle hotových.
Bundička růžová je pro Dorku, ostružinová je pro Aničku. Obě v kombinaci s kvalitním úpletem Lillestoff.


Dorčinu růžovou bundu jsem až moc vybrala v bocích a tak jsem "vybrání" musela vrátit zpět na místo. Proto ten kusek úpletu (s fleecem) v bočních švech.






Kapsy pro malou holčičku jsem vynechala. Zip, jediný, který se hodil a byl v obchodě k mání, byl o trochu kratší. Proto ta lišta s KAM patentem pod zipem. Ale jsem ráda, že jsem na bundičku dostala více těch puntíků. Moc se mi líbí.
Límec i celá bundička ja dost obepínající. Mám s tímto slim střihem docela dobré zkušenosti. Je to praktické. Dobře se vejde i pod zimní bundu. Jen se to s tím úzkým střihem nesmí přehánět. Bunda se pak v akci sune nahoru a nevrací zpět.  Pak musíte pořád stahovat, aby netáhlo na záda.

 Ostružinová...




Zkusila jsem jednoduchou aplikaci. Nechtěla jsem, aby byla hned na očích. Co kdyby se nelíbila, nebo vzbuzovala hloupé poznámky vrstevníků majitelky bundy.



                                          Přeji pěkné příští dny. Lenka



9 komentářů:

  1. Moc pěkné! Ty puntíky k tomu jsou naprosto dokonalé. ;) Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Pestrobarevné puntíky se dobře kombinují - snadná cesta k dokonalosti :)

      Vymazat
  2. Moc to holkám sluší:-) z popisu barevnosti mám chuť na ostružiny! A nejsou to spíš maliny? Že jsou ostružiny spíš černé?
    p.s.:mám někde znovuobjevit krejčovský metr a A. změřit na kaťata? Kde všude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v obchodě s látka se prodává jako ostružinová. Maliny jsou více do růžova :) Mmch ta barva Dorčiny bundy se prodává jako růžovofialová - to jsou spíše ty maliny. Tondu prosím změř od pasu až na zem.Délka stačí. Dík. L.

      Vymazat
  3. Líbí se mi kombinace barev včetně zipu a lemu kapes, navzdory výrazným barvám to není přeslazené, je to hravé, ale ne infantilní. Dorčina bunda by bez těch vsadek byla trochu nudná, takhle jsou obě perfektní...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty lentilky jsou skvělé. Moc to holkám sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Prima flísky, těma puntíkama jsi je parádně dozdobila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko. S takovou látkou se to hezky dozdobuje :)

      Vymazat