středa 16. října 2013

Triko s velrybami

Při nákupu potřebné látky jsem nakoupila i jednu nepotřebnou, která se mi prostě jen moc líbila. Bavlněný úplet s elastanem. Hnědý s velrybami.
Ušila jsem z něj triko s raglánovým rukávem podle střihu z Ottobre design 4/2013.
Původně mělo být triko pro Matěje, ale je dost velké, takže bude starší Emě.
Každopádně triko se nelíbí ani jednomu z těch dvou :(
Nemám coverlock, dvojjehla sem tam neprovazuje se spodní nití, tříkrokový "cikcak" okraje kroutí, proto nejraději začišťuji okraje nápletem. Triko má tedy náplet na průkrčníku, rukávech i v délce.
Při stříhání jsem se spolehla na pravidelnost vzoru a rovné linie rovnala podle vzoru. Nicméně i tak velryby "plavou" mírně z kopce. Ani to není vidět, jen nejspodnější řada velryb se postupně ztrácí kdesi v patentu.
Nevím, jestli je to tím, že jsem střihem trochu pohnula při jeho rovnání na látku, nebo je potisk látky trochu křivý?
A dvě fotky na ukázku...





9 komentářů:

  1. Moc hezké. Už se těším na moje tričko s ... A to necháme čtenářům jako překvapení!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. kdyžtak mě vymažte, jestli jsem se trefila:-)mě se to triko moc líbí!!!!zvláš-------ť ta petrolejově?modrá s hnědou:-)

      Vymazat
    2. Jo, budou roboti na triku. Konečně něco pro chlapy :)

      Vymazat
    3. To jsem moc zvědavá...že by tip na dárek manželovi k Vánocům?

      Vymazat
    4. Dobrý nápad, začnu pátrat po úpletu s motivem Minotaura pro Libora :-)

      Vymazat
  3. Velryby miluju a tohle triko je prostě dokonalý :D

    OdpovědětVymazat